AnytimeCRM 3.0 – Noua versiune de CRM de la Advantage Software Factory

BUCURESTI - 16 octombrie 2007

Comunicat tip General in IT&C

1 Octombrie 2007 – ASF a lansat o noua versiune a AnytimeCRM cu functionalitati noi sau imbunatatite fata de versiunea precedenta.

AnytimeCRM 3.0 – Noua versiune de CRM de la Advantage Software Factory

AnytimeCRM este un sistem integrat pentru managementul relatiilor cu clientii care ajuta departamentele de suport clienti si vanzari sa atraga clienti noi şi sa extinda vanzarile la cei existenti, in conditiile scaderii costurilor de operare si oferirii unor servicii de calitate.

Modificarile semnificative pe care le aduce noua versiune sunt incluse in modulul dedicat fortei de vanzari: AnytimeSales.

“Odata cu noua versiune oferim pietei functionalitati identice sau superioare fata de produsele concurente, mai ales la nivelul capabilitatilor de modelare si configurare ale proceselor de vanzari si suport.”
Sorin Stoian – Project Manager AnytimeCRM

Ce aduce nou AnytimeCRM 3.0?

Integrare email – Se adreseaza celor care nu folosesc MS Outlook dar doresc sa atasaze informatia de email in CRM, in mod automat ca note pentru Cazuri, Oportunitati sau Lead-uri. Este o functionalitate care salveaza timp si ofera o trasabilitate completa a mesajelor email relationate cu vanzarea sau suportul clientilor.

Integrare Outlook – Pentru utilizatorii de MS Outlook , am dezvoltat un conector care permite transferul de informatii intre Outlook si AnytimeCRM cu ar fi: mesaje email, contacte, task-uri, intalniri, note. Transferul informatiilor se poate face manual sau printr-un proces de sincronizare automata pentru intervale de timp predefinite.

Managementul ofertelor – Cu ajutorul aceste functionalitati pot fi configurate oferte complexe pentru produse si servicii cu un numar mare de caracteristici. Exemplu: Oferte pentru Automobile, Imobile, Servicii bancare. In afara de configurare veti putea printa ofertele in diferite versiuni de format configurabile din aplicatie.

Document management versiunea 2- Functionalitatea de document management a evoluat pentru gestionarea volumelor mari de documente dar si ca ergonomie pentru o utilizare cat mai usoara.

Mass update Lead-uri si Oportunitati – Cu ajutorul acestei functionalitati team leader-ii pot controla mai usor listele de lead-uri sau oportunitati in sensul in care pot asigna calupuri de lead-uri catre o persoana sau echipa, pot modifica status-uri pentru intreaga lista si in general pot actualiza orice alta informatie specifica printr-un singur click.

Functionalitate de review pentru oportunitati si lead-uri – este o functionlitate destinata managerilor, prin care se marcheaza anumite oportunitati, lead-uri sau interactiuni pentru review, in vederea discutarii lor cu agentul in sedintele saptamanale. Ulterior se pot introduce comentarii pentru o urmarire completa.

Analiza de target-uri – Permite definirea de target- uri valorice pe un interval de timp dat (lunar, trimestrial, semestrial, anual). In orice moment agentul si supervizorul pot urmari valorile realizate fata de target-ul stabilit si pot lua decizii in cunostinta de cauza.

Plati / facturi – In foarte multe companii, responsabilitatea urmaririi incasarilor revine departamentului de vanzari. In consecinta a fost nevoie sa introducem posibilitatea urmaririi facturilor si a incasarilor. Aceasta evidenta se poate face manual sau prin interfatarea cu sistemul ERP al companiei.

35 rapoarte noi pentru lead-uri si oportunitati – Pe baza solicitarilor clientilor am adaugat 35 “cele mai frecvent utilizate” rapoarte pe baza de parametri care ofera o imagine detaliata a informatiilor din sistemul CRM. Timpul de adaptare al rapoartelor scade dramatic pe durata implementarii.

Interfata standard cu alte sisteme – De multe ori implementarea unui sistem CRM necesita interfata cu sistemul principal (sistemul de facturare, ERP, Core Banking). Pentru versiunea enterprise a AnytimeCRM 3.0 am definit o interfata de date standard de transfer a datelor intre sistemul principal si CRM.

Despre Advantage Software Factory

Advantage Software Factory este un important furnizor de solutii informatice, care are ca scop sa ajute firmele romanesti sa isi serveasca mai bine clientii utilizand aplicatii software flexibile si adaptabile.


Ioana Chereji
sales@asf.ro
sales@asf.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/advantage-software-factory1/anytimecrm-3-0-noua-versiune-de-crm-de-la-advantage-software-factory