Funvertising organizează Conferinţa Anului Viitor

BUCURESTI - 2 octombrie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Social

Pentru că sunt foarte mulți oameni frumoși în România și pentru că România înseamnă mai mult decât ce vedem la știri sau citim în ziare, Funvertising demarează proiectul Conferința Anului Viitor care se desfășoară pe o perioadă de două zile (6-7 noiembrie 2013), dar se dezvoltă pe parcursul unui an întreg.

Funvertising organizează Conferinţa Anului Viitor

 Conferința Anului Viitor este un proiect la care 40 de personalități din diverse domenii precum sport, cultură, antreprenoriat, știință și multe altele își vor exprima părerea despre cum va arăta România anul viitor.

 Fiecare din cei 40 de invitați vor avea la dispoziție 15 minute pentru a-și argumenta părerea, iar la sfârșitul celor 2 zile de conferință, pe baza voturilor spectatorilor cel mai frumos/bine argumentat discurs va fi premiat.

În plus, pe tot parcursul anului viitor se va urmări ce se întâmplă cu “prezicerile” invitaților.

 “Dacă viitorul tău are legătură cu România și dacă ești interesat de ce s-ar putea întâmpla anul viitor cu tine, cu locul tău de muncă, cu teatrul la care îți place să mergi sau cu muzeele tale preferate, trebuie să vii la Conferința Anului Viitor. Am creionat un eveniment unic în România, cu o întrebare (grea) și 40 de posibile răspunsuri pe care ar trebui să nu le ratezi”, a declarat Alex Zamfir, inițiatorul proiectului.

 

 Primii 2 parteneri care s-au alăturat conferinței noastre sunt ING Asigurări de Viață și Phoenix Media.

 Marius Popescu, CEO ING Asigurări de Viață România, a declarat:

„Acest proiect ni s-a părut a fi o continuare logică a filosofiei noastre de business: nu poți ști exact ce-ți rezervă viitorul, dar poți apela la profesioniști și poti decide în cunoștință de cauză cum să te pregătești cât mai bine pentru acest neprevăzut. Mai mult, echipa de la ING Asigurări de Viață crede în dreptul fiecăruia de a reuși în maniera sa personală, crede în idei liber exprimate și în relații umane sincere, directe și de durată. Avem un sistem de valori bine definite, după care ne ghidăm atât în business, cât și în afara sa, și ne bucurăm că apar astfel de ocazii în care valorile și ideile ies la rampă. Ce va aduce anul 2014? Nu putem spune cu 100% siguranță. Dar, în mod cert, putem avea o imagine mult mai clară ascultând profesioniștii din toate domeniile, punând la un loc viziunile și previziunile lor, pe aceeași pagină.”

 

 Totodată, Dio Boacă, manager general la Phoenix Media, declară: “Să cunoști viitorul înseamnă să ai control, să știi unde să mergi, unde să te adresezi și mai ales să îți îmbunătățești prezentul.

Phoenix Media a fost și va rămâne o companie care va dori să participe la construirea viitorului, iar pentru a putea fi eficienți trebuie să ajutăm la construirea lui.”

Campania de promovare a conferinței este în desfășurare pe outdoor și online.

 Mai multe informații și noutăți despre Conferinta Anului Viitor găsiți pe pagina noastră: http://anulviitor.ro/

 Funvertising este o agenție de publicitate full service, 100% independentă.

Printre clienții săi actuali se numără CEZ România, Lactag, Servier Pharma, Vb Leasing, EIT Forum Auto (unic importator Volvo în România), Primus Auto (dealer unic Volvo în București), Sofa Restaurant & Bistro Café, Clinica Academica, Phoenix Media, Nu Skin, A&D Pharma (Alcovit, Solacium Pharma – Revigrip, Ibusinus), Optiblu, Parentime.

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/adventure/funvertising-organizeaza-conferinta-anului-viitor