Desfasurare sesiune de instruire si consultanta pentru femei manager

Deva - 18 octombrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

In perioada 16-20 octombrie se desfasoara, in Municipiul Deva, Judetul Hunedoara, la Motel Oil Glat Exim, cea de-a cincea serie de cursuri din cadrul celor sapte realizate in cadrul Programului national multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii manageriale in randul femeilor manager din sectorul IMM.

Cele 28 participante selectate de catre Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie pentru a beneficia gratuit de servicii de instruire si consultanta, participa la sesiuni zilnice (intre orele 08:45- 16:45) de luni pana vineri inclusiv. Cursurile includ un sistem de evaluare si se finalizeaza cu diplome de formare antreprenoriala. Trainerii sunt persoane cu experienta, de profesie juristi si economisti, activ implicati in mediul afacerilor si formarii profesionale.

Tematica abordata cuprinde o parte teoretica si una interactiva, dupa cum urmeaza:
1.Legislatie:
a. Formalitati privind inregistrarea si functionarea societatilor comerciale, persoane fizice, asociatii familiale, societati cooperative : Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, modificata si completata prin OUG 75/2004 aprobata prin Legea nr. 569/2004, Legea nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice si a asociatiilor familiale care desfasoara activitati economice in mod independent, modificata prin Legea nr.378/2005, Hotararea Guvernului nr. 1766/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice si a asociatiilor familiale care desfasoara activitati economice in mod independent, Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile aduse prin Ordonanta Guvernului nr.27/2006, Legea nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei.
b.. Alte acte normative cu impact asupra sectorului IMM : Legea nr.64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului cu modificarile si completarile ulterioare, OUG nr.60/2001 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr.8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, OG nr.51/1997 republicata privind operatiunile de leasing si societatile de leasing, Legea nr.53/2003 privind Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (capitolul referitor la IMM), Legea nr. 90/1996 privind protectia muncii cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr.19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale cu modificarile si completarile ulterioare, Legea contabilitatii nr.82/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
c. Model de contract de franciza, model de contract pentru operatiunile in lohn, model de contract colectiv de munca si model contract individual de munca

2. Psihologia afacerii
Factorii care influenteaza decizia demararii unei afaceri, a capabilitatii profesionale si financiare de a incepe o afacere, a tipului de afacere dorit si a sectorului in care aceasta se va desfasura, a modului de lucru preferat pentru inceput.

3. Elaborarea Planului de Afaceri:
Ce este un plan de afaceri ? De ce este necesar un plan de afaceri? Care este utilitatea acestuia? Ce trebuie evitat intr-un plan de afaceri; Formatul planului de afaceri

4. Instrumentele de comunicare si logistica
5. Forma de organizare a unei afaceri
6. Asigurarile necesare unei afaceri
7. Stabilirea locatiei afacerii si a modalitatilor de inchiriere a spatiului
8. Modalitati de finantare a unei afaceri
9. Contabilitate primara si cash flow
10. Managementul firmei
11. Managementul riscului
12. Managementul financiar al intreprinderii-exercitii practice
13. Notiuni de marketing
14. Notiuni de baza privind implementarea standardelor de calitate
15. Notiuni de baza privind resursele umane si recrutarea angajatilor
16. Comertul electronic
17. Transferul unei afaceri
18. Dezvoltarea si extinderea unei afaceri
19. Franciza sau cumpararea unei afaceri
20. Achizitii publice
21. Surse de finantare pentru sectorul intreprinderilor mici si mijlocii
22. Accesare surse si platforme electronice de informare
23. Prezentarea asociatiilor femeilor de afaceri si a serviciilor pe care acestea le asigura membrilor

Autoritatea contractanta este Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie (www.animmc.ro) iar serviciile sunt prestate de S.C. ADVISORY DELTA S.R.L. in asociere cu Fundatia Pro WOMEN.
Sesiunea de cursuri reprezinta cea de a doua etapa din cadrul Programului National Multianual 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul IMM, finantat de Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie.
Obiectivul acestui Programul ANIMMC il constituie promovarea unui sistem de informare si instruire care sa faciliteze mobilitatea femeilor pe piata fortei de munca si dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora in scopul implicarii lor in structuri economice private, in contextul problemelor legate de mentinerea echilibrului dintre obligatiile familiale si cele profesionale si a prejudecatilor existente la nivel local.
Cursurile continua in Busteni si Miercurea Ciuc.

Despre ADVISORY DELTA S.R.L.

ANIMMC
www.animmc.ro

Pentru detalii suplimentare si inscrieri:
www.animmc.ro
http://www.prowomen.ro/evenimente.htm

office@advisory-delta.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/advisory-delta-s-r-l-/desfasurare-sesiune-de-instruire-si-consultanta-pentru-femei-manager