Ziua Clientului
BUCURESTI - 26 aprilie 2010
Comunicat tip General in Afaceri
Bucuresti - 28 Aprilie 2010, ora 14.00 Reuniunea anuala AFAQ AFNOR cu tema `Ziua clientului`, Hotel Phoenicia, Sala Byblos
Grupul AFNOR, implicat activ in promovarea culturii calitatii in lume, organizeaza, in fiecare an, reuniunea cu tema `Ziua clientului`.
Aceasta reuniune se bucura de prezenta unor reputati specialisti din tara, reprezentanti ai mediului de afaceri si ai celui academic.
`Ziua clientului are ca principal obiectiv diseminarea celor mai recente informatii referitoare la domeniul calitatii, precum si al altor informatii din domenii conexe acestuia, in contextul unei Europe unite.`- a precizat doamna Cristina Szuder, Director General AFAQ AFNOR International RO.
Temele abordate aduc in prim plan informatii, tendinte, idei si concepte de baza pentru o economie de piata functionala.
Se va prezenta evolutia Grupului Afnor precum si a filialei din Romania in anul 2009, pachetul de produse noi care se doreste a fi promovat pe piata interna, precum si metode de obtinere de fonduri europene pentru dezvoltarea afacerii.
AFNOR este unul dintre primele trei organisme de certificare a sistemelor de management la nivel mondial, avand peste 35 000 de certificate emise in 90 de tari. Prezenta pe piata romaneasca este asigurata prin intermediul filialei AFAQ AFNOR International RO.
Despre AFAQ AFNOR INTERNATIONAL RO
AFAQ AFNOR International RO:
- Filiala AFNOR CERTIFICATION, membra a AFNOR GROUPE FRANTA
- Prezenta in Romania de peste 5 ani
- Membra a Camerei Franceze de comert, industrie si agricultura - CCIFER
- Servicii de certificare acreditate si recunoscute la nivel international
- Servicii de instruire
- Comercializare standarde
Cristina Szuder - Director General
Adina Mocanu - Asistent Tehnic
cristina.szuder@afnor.org