Beans United lansează ABH, un proiect dedicat alinierii marketingului cu vânzările (SMarketing)

BUCURESTI - 1 august 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, Tehnologie

Live site

După 8 ani de experiență în generarea lead-urilor, agenția Beans United lansează proiectul ABH, care are drept focus acompanierea companiilor în creșterea performanțelor și sinergiei dintre marketing și vânzări.

Beans United lansează ABH, un proiect dedicat alinierii marketingului cu vânzările (SMarketing)

Beans United lansează ABH, un proiect dedicat alinierii marketingului cu vânzările (SMarketing)

Spre deosebire de Beans United, unde agenția creează și implementează un program complet de generare de leaduri pentru clienții săi, ABH se adresează companiilor care vor să-și dezvolte competențele interne de atragere și convertire a clienților și vizează atât piața locală, cât și cea internațională.

La Beans United am implementat cu succes multe campanii de inbound marketing folosind instrumentele Hubspot și am adus mii de lead-uri de calitate pentru clienții agenției. Deoarece cultura noastră este despre înțelegerea clienților, învățăm multe despre afacerile și nevoile lor.

Așa am descoperit acest decalaj între marketing și vânzări și am început să implementăm diferite soluții pentru îmbunătățirea indicatorilor de new business. Prin ABH, vrem să aducem aceste metode și procese către mai multe companii, indiferent dacă lucrează sau nu cu o agenție.”

Liana Cuta - Business Unit Director ABH, Consultant Marketing Automation cu peste 10 ani experiență în marketing

Metodologia ABH (Always be Helping) aduce în prim plan nevoile clientului și le mapează pe parcursul întregului proces de vânzare, de la prima interacțiune până la semnarea contractului și nu numai. Procesul nu se termină odată cu convertirea clienților, ci continuă prin crearea unei experiențe dincolo de așteptări, care va genera mai departe noi prospecți. Este un proces circular, nu liniar.

Cu ajutorul celor 3 pachete (Essential-Agile-Savvy) și a Trainingurilor Corporate, ABH pune la dispoziția echipelor interne metodologia, procesele și infrastructura Hubspot CRM necesară implementării unei mașinării de generare de lead-uri: smarketing-abh.com

Despre Beans United

Agenția Beans United a apărut din dorința de a oferi companiilor și publicului lor țintă o comunicare bazată pe conținut util și educativ. Vrem să oferim o alternativă de interacțiune sănătoasă brand - consumator într-un mediu online plin de mesaje intruzive.

Credem că o eforturile de marketing aduc succes pe termen lung atunci când au la bază principiile de inbound marketing. Ne dorim să creștem împreună oferind publicului țintă o experiență plăcută de-a lungul procesului de achiziție, prin tipuri de conținut și interacțiuni asigurate în mediul potrivit, la momentul potrivit.

Spre deosebire de Beans United, unde agenția creează și implementează un program complet de generare de leaduri pentru clienții săi, ABH se adresează companiilor care vor să-și dezvolte competențele interne de atragere și convertire a clienților și vizează atât piața locală, cât și cea internațională.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/agentia-de-inbound-marketing-beans-united/beans-united-lanseaza-abh-un-proiect-dedicat-alinierii-marketingului-cu-vanzarile-smarketing