Agentia de Rating Politic masoara politica romaneasca!

BUCURESTI - 15 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Politic

Agentia de Rating Politic isi lanseaza oferta de consultanta politica. Aceasta este disponibila pe site-ul Agentiei la adresa: http://www.ratingpolitic.ro/.

Agentia de Rating Politic este o companie de consultanta politica care ofera politicienilor romani masurari ale spatiului politic national, necesare elaborarii strategiilor politice, indiferent de anvergura lor.

Agentia de Rating Politic pune in practica un nou mod de a face consultanta politica, bazat pe masurarea permanenta a politicii si elaborarea de recomandari de actiune politica pe acest suport.

Agentia de Rating Politic ofera, ca noutate, o ora de consultanta gratuita, in care propunem solutiile de consultanta de care are nevoie politicianul.

Consultantii nostrii sunt specializati in stiinte politice si marketing politic si au lucrat, in ultimii cinci ani, in proiecte de cercetare de opinie, analiza media si strategie politica oferind recomandari de actiune politica si adaptari de strategie electorala pentru lideri politici de nivel national si local.

Agentia ofera alerte si stiri de politica interna pe blogul http://ratingpolitic.wordpress.com/.

Despre Agentia de Rating Politic

Agentia de Rating Politic este o companie de consultanta politica si cu expertiza in zona politica.
Cristian Andrei, Manager
rp@ratingpolitic.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/agentia-de-rating-politic/agentia-de-rating-politic-masoara-politica-romaneasca