Agrafa Print, singura companie de tipar digital care invită pe toată lumea să descopere noutățile din lumea printului

BUCURESTI - 6 iunie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate, Tehnologie

Anul acesta am găzduit ediția a doua a evenimentului How it’s Printed, din cadrul Agrafa Open Days. Am deschis iarăși porțile și ne-am întâmpinat oaspeții cu o atmosferă prietenoasă iar curtea am transformat-o într-un spațiu de creativitate și socializare.

HIP1

HIP1

 

Am dorit să adunăm oameni de afaceri din diverse domenii, manageri de marketing și producție și în general pasionații de tipar digital. Am reușit! Le mulțumim tuturor celor care ne-au călcat pragul și îi asigurăm că anul viitor îi vom aștepta cu noi idei și că vom continua să-i inspirăm în proiectele lor.

Am dat startul evenimentului marți, 28 mai, în jurul orei 14:00, după o imensă implicare a întregii echipe Agrafa Print. Fiecare a contribuit la buna desfășurare a evenimentului și la producția surprizelor personalizate de care s-au bucurat oaspeții. Față de prima ediție a evenimentului, în acest an, am prezentat noi mașini de tipar digital, una dintre acestea este mașina de personalizare prin printare directa pe material a tricourilor și produselor textile din bumbac. Aici fiecare invitat și-a putut crea propriul tricou. Am organizat și colțul DoItYourself, unde invitații și-au putut produce singuri diverse obiecte cu ajutorul tehnologiei și materialelor de care dispunem. Evident, am făcut un tur al companiei în care am arătat mașinile implicate în procesul de tipar digital și câteva dintre proiectele speciale realizate în ultimul timp.

În trei zile de maraton HIP ne-au vizitat peste 250 de persoane, antreprenori, oameni de marketing și publicitate, directori de producție, freelanceri – parteneri și clienți deopotrivă – dar și curioși într-ale tiparului digital și imprimărilor promoționale. La evenimentul de anul acesta, au venit reprezentanții a peste 150 de companii din diferite domenii de activitate. S-au personalizat peste 200 de tricouri, s-au imprimat peste 500 de stickere, s-au produs peste 200 de insigne și s-au personalizat pixuri, agende, creioane și brichete carora le-am pierdut numărul.

Având în vedere efortul depus, ne așteptam să depășim succesul evenimentului de anul trecut. Se pare însă că totul a ieșit de 10 ori mai bine decât ne așteptam. Ne bucurăm mult să ne vedem clienții și partenerii într-o atmosferă relaxantă și mai ales să stăm de vorbă cu fiecare în parte, să schimbăm opinii, să aflăm lucruri noi, să ne inspirăm reciproc și mai ales să construim o relație frumoasă și de încredere.” – Claudia Stan – Marketing Manager, Agrafa Print