O noua solutie pentru imprimare personalizata, cu costuri reduse si pentru orice volum de produse

BUCURESTI - 26 iulie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Finante / Contabilitate, IT&C, Media / Publicitate, Tehnologie

Agrafa Print Services, tipografie digitala cu peste sapte ani de experienta in domeniul productiei publicitare, aduce pe piata din Romania cel mai nou model de imprimanta folio.

Este vorba despre cel mai recent produs al companiei americane care a inventat imprimarea digitala cu folie metalizata cu efect de oglinda, o solutie de imprimare la costuri reduse, adaptata pentru orice suprafata plana: calendare, agende, coperte de carte, albume foto, felicitari, cadouri si obiecte promotionale mici. Modalitatea de functionare este simpla: pentru personalizarea obiectelor se foloseste o folie speciala pentru imprimare termica, ce poate avea o gama intreaga de culori, mate sau lucioase.

 

De dimensiunile unei imprimante obisnuite, noua investitie Agrafa reduce in mod semnificativ costurile directe si indirecte ale printarii, deoarece elimina necesitatea montarii si instalarii unei aparaturi sofisticate. De asemenea, noua tehnologie a imprimarii cu ajutorul foliilor metalizate cu efect de oglinda inseamna renuntarea la matritele, filmele, solventii si cernelurile utilizate in mod traditional. Aceasta duce la o economie considerabila de timp si resurse, fiind, totodata, o modalitate ecologica de imprimare profesionala.

 

Un alt avantaj demn de mentionat este posibilitatea imprimarii unui numar redus de exemplare, chiar o singura bucata sau a volumelor mari, cu aceeasi economie de costuri. Totodata, imprimarea se poate realiza mult mai rapid si pentru orice tip de text sau element grafic, fara limitarile metodelor traditionale. 

 

“Am investit in aceasta solutie inovativa pentru ca am simtit o nevoie reala in piata locala. Clientii pot acum sa realizeze cu ajutorul nostru produse care, altfel, ar fi necesitat serigrafiere, imprimare cu presa la cald, ar fi costat sau ar fi durat prea mult: de exemplu, imprimarea unui text scris cu alb pe suprafete colorate sau personalizarea unui obiect din piele”, declara Mihai Baciu, Managing Director Agrafa Print Services. „Masina are o productivitate ridicata, care depaseste oricare cerinta stricta de timp, fidelitate sau eficienta”, adauga Mihai Baciu.

 

Pentru moment, culorile disponibile sunt auriu si argintiu, in variantele mat si lucios, alb, negru, rosu si albastru, insa orice alta culoare sau nuanta dorita poate fi comandata, la cererea clientului.