Provocaţi la discuţii de Luminiţa Oprea în prima zi a Sustainability Week studenţii au zis într-un cuvânt CSR=schimbare

BUCURESTI - 9 noiembrie 2007

Comunicat tip General in ONG

Prima zi a celei de-a treia ediţii a Sustainability Week organizată de AIESEC Bucureşti a supus discuţiei conceptul de CSR în cadrul unor prezentări şi workshop-uri susţinute de câteva dintre companiile cele mai implicate.

Dacă în introducere Luminiţa Oprea a construit împreună cu studenţii participanţi conceptul de CSR din noţiuni simple precum atitudine, conştiinţă, respect, dezvoltare durabilă şi responsabilitate socială, sfârştiul prezentării a scos în evidenţă faptul că CSR înseamnă schimbare, iar exemplul pe care-l dăm cu toţii astăzi reprezintă oglindirea viitorului.

Discuţiile au fost purtate de reprezentanţii ABN Amro, Danone, InBev şi Interamerican, fiecare dintre aceştia încercând să explice conceptul de CSR în viziunea unei companii prin prezentarea acţiunilor concrete pe care acestea le întreprind.

După prezentări, participanţii au avut parte de sesiuni interactive, ţinute de invitaţi, pentru a obţine de la ei informaţii specifice despre anumite subiecte, pentru a primi răspuns la întrebări sau pentru a-şi expune anumite puncte de vedere.

Sumarizând opiniile exprimate în cadrul evenimentului Sustainability Week, CSR reprezintă grija pentru mediu, relaţia cu angajaţii, condiţiile de muncă civilizate, măsurile privind sănătatea şi securitatea în muncă, facilităţile oferite angajaţilor de către companie pentru pregătirea profesională, corectitudinea în relaţia cu partenerii de afaceri, grija cu care o companie îşi alege clienţii şi furnizorii, transparenţa activităţilor companiei faţă de angajaţi, clienţi, comunitate şi administraţie şi, nu în ultimul rând, implicarea în viaţa comunităţii.

Organizatorul evenimentului, AIESEC Bucureşti, aduce în faţa studenţilor acest concept pentru a treia oară încercând să inducă studenţilor preocuparea pentru responsabilitatea socială încă din facultate pentru ca mai apoi să poată avea un impact pozitiv în organizaţia în care vor lucra.

Următoarele zile ale evenimentului aduc în faţa studenţilor teme precum antreprenoriat, IT şi finanţe în aceeaşi formulă al cărei rol este de a-i apropia pe studenţi de companii şi de temele de interes ale acestora.

Detaliile evenimentului se găsesc pe http://sw.aiesec.ro .

Despre AIESEC Bucuresti

AIESEC este cea mai mare organizatie internationala de tineri, prezenta in 100 de tari si teritorii, cu peste 23.000 de membrii si 60 de ani de existenta.Scopul AIESEC este dezvoltarea liderilor care sa aiba mai tarziu impactul necesar in societate. In Bucuresti AIESEC are o experienta de 17 ani in proiecte dedicate studentilor si stagii internationale de practica.

Alexandra Dinu
PR Manager
0726 385 492
alexandra_dinu@aiesec.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-bucuresti/provocati-la-discutii-de-luminita-oprea-in-prima-zi-a-sustainability-week-studentii-au-zis-intr-un-cuvant-csrschimbare