Brandul România, goana după brand sau necesitate ?

BUCURESTI - 21 iunie 2007

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Revista aLtitudini , revistă de cultură şi societate lansează un număr dedicat în întregime conceptului de brand - România. Pe parcurul a 72 de pagini , aLtitudini îşi propune să adune la un loc păreri ale unor specialişti în comunicare, relaţii publice, publicitate, care s-au ocupat direct de teoria sau practica brandingului sau care au expertiza necesară pentru a se pronunţa în materie.

Brandul România, goana după brand sau necesitate ?

Bucureşti, 21 Iunie 2007 : revista aLtitudini , revistă de cultură şi societate lansează un număr dedicat în întregime conceptului de brand - România. Pe parcurul a 72 de pagini , aLtitudini îşi propune să adune la un loc păreri ale unor specialişti în comunicare, relaţii publice, publicitate, care s-au ocupat direct de teoria sau practica brandingului sau care au expertiza necesară pentru a se pronunţa în materie.

“ Acest prim număr este inceputul unei serii dedicate realităţilor culturale şi sociale desfăşurate in România zilelor noastre pe care dorim să le aducem în atenţia cititorilor. Am ales ca punct de plecare brandul România, acest subiect mult uzitat în mass media de ani de zile dar care nu s-a concluzionat într-o campanie coerentă. Experienţa acestui prim număr a relevat modestia exagerată a multora, de a se implica efectiv în (re)construcţia brandului România. Eu personal consider că este datoria fiecaruia dintre noi să se implice , începând cu omul de pe stradă care nu va mai arunca hărtia pe jos păna la politicienii care să se pună de acord , măcar în privinţa necesităţii construirii unui mesaj unitar..Aceasta este o chestiune care trebuie privită cu maximă seriozitate mai ales că priveşte intreaga societate şi are un impact pentru următoarele generaţii, a declarat Adriana Petrescu, Managing Director aLtitudini ‘’.

Are România nevoie de un branding de ţară? Au răspuns la întrebare specialişti în publicitate şi comunicare : Teodora Migdalovici, Ştefan Liuţe, Alina Sîmpetru ,etc.
Despre imaginea României, articole semnate de personalităţi publice, români trăitori în ţară ( Gabriel Andreescu , Liviu Antonesei , Bogdan Ghiu ) şi în străinătate ( Basarab Nicolescu , Magda Cârneci ).
Cum ne văd alţii ? Străinii despre noi ( Christof Kaiser – Germania, Jan Willem Bos – Olanda , Alison Mutler – Marea Britanie ).
Despre mari proiecte identitare româneşti : Mari Români ( TVR ), Fabulospirit ( Ministerul de Externe ).
Branduri culturale româneşti: Sibiu - Capitala culturală europeană, TIFF - Festivalul de film 'Transilvania', noua generaţie de cineaşti români, scriitori şi artişti vizuali români cu succes în străinatate etc.

Un interviu în exclusivitate cu Ioan Hollender despre Festivalul ‘’ George Enescu ‘’, ecouri internaţionale, artişti de renume invitaţi.

Suplimentul DanSemnal , dedică patru pagini artistului Jerome Bel si celor doua spectacole care l-au făcut celebru ( Jerome Bel , 1995 si The last performance 1998 ).

Despre Altitudini 33 SRL

Despre aLtitudini:
Subintitulată cultură & societate, aLtitudini este o revistă de cultură liberală, cu următoarele secţiuni: „Actualitatea politică”, „Actualitatea culturală”, „Dosar”, „Teatru”, „Învăţământ” Comentarii pe domenii editoriale („Literatură”, „Filozofie”, „Ştiinţe politice”, „Arte” etc.).
Pentru că aduce laolaltă toate zonele creativ-culturale, fie că vorbim despre actualitatea politică, culturală sau despre dosare pe teme sociale, aLtitudini aduce plus valoare şi reuşeste, cu siguranţă, să adere la principiile democraţiei contemporane, propulsându-le pe acestea în prim plan şi creând poli de dezbatere privind problemele de importanţă primară ale societăţii de azi.
aLtitudini adună sub cupola sa o seamă întreagă de personalităţi intelectuale precum Mircea Anghelescu, Gabriel Andreescu, Liviu Antonesei, Magda Cârneci, Mihai Chirilov, Mihaela Miroiu, Nestor Ratesh, Mircea Horia Simionescu, ce reuşesc să realizeze un proiect valoros al unei reviste de orientare cultural liberală, cu program democratic, european, pro-occidental.



Andreea Floari
Brand Manager
GMS : 40 ( 0 ) 722637481
Telefon : 031 101 7773
Fax: 031 101 32 21
andreea.floari@altitudini.ro
andreea.floari@altitudini.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/altitudini-33-srl/brandul-romania-goana-dupa-brand-sau-necesitate