O felicitare pentru un zambet!

BUCURESTI - 30 iulie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Suntem placut surprinsi de fiecare data cand primim un dar. Fie ca este vorba de o simpla si frumoasa floare, sau de o masina scumpa, de fiecare data apreciem darurile si implicit pe daruitor. Un om de afaceri se respecta respectand la randul lui clientii. O poate face prin servicii si produse de calitate dar si prin mici atentii. Si de aceea am lansat campania ' O felicitare pentru un zambet!' Daruiesti partenerilor un amazingcard (felicitare 3D) si primeste un zambet! Si zambetul clientului este de bun augur!

O felicitare pentru un zambet!

„Darurile sunt o piatră scumpă în ochii celor ce le primesc!” spune o veche zicere Biblica. Si este asa de adevarata si astazi in Romania incat multi manageri s-au gandit sa o aplice in afacerile lor. De aceea ultima tendinta in tot mai multe firme este de a oferi clientilor lor mici atentii, daruri, cu prilejul unei vanzari sau al unui contract. Avantajele unui astfel de gest sunt multiple:
- Fidelizarea clientilor (clientul isi va aminti cu placere de dvs. si va reveni cu prima ocazie);
- Marketing Viral (in functie de cadoul oferit, clientul va vorbi despre el si despre surpriza pe care i-ati facut-o si altora);
- Clientul pleaca de la intalnire cu un sentiment placut, constient ca il pretuiti;
- Este si mai bine subliniata una din legile influentarii (legea reciprocitatii - daca daruiti cuiva un mic lucru, acel cineva se va simti obligat sa se revanseze (si este suficienta si doar o simpla recomandare uneori));
- Pe langa contract si produsul (serviciul oferit) dvs. mai dati clientului inca o sansa de a isi aminti de dvs;
- Pe o piata acerba, cu clientii tot mai pretentiosi, numele dvs., al firmei, si al produsului (serviciului oferit) va fi mai usor de cunoscut si reamintit;
Firma noastra va propune o colaborare cu privire la acest aspect, care nu poate fi neglijat, al activitatii dvs. Am adus in Romania felicitarile de lux amazingcard (felicitari 3D). Am participat cu ele la targurile de profil din tara (targuri de cadouri, de carte) si am constata ca si in Romania clientii sunt incantati de senzatia unica pe care ele o pot oferi. Si ce altceva este mai potrivit ca si cadou la o vanzare sau la incheierea unui contract decat o felicitare 3D?
Clienti precum: TV 5 , BBC Worldwide, McCan-Erickson Bristol, Rotring, Shell, Coca-Cola, Ared, Primaria Brasov, etc. ofera deja clientilor lor felicitari 3D la fiecare contract.


Despre AmazingCard

Oricare companie romaneasca, de la distribuitorii de cereale si pana la cei de masini de lux, de la producatorii de bere pana la cei ce fac vase de bucatarie, de la mall si pana la magazinul din colt, oricare dintre noi dorim sa avem clienti care zambesc si isi aduc aminte cu placere de noi. Amazing Card poate sa fie o solutie impresionanta! Contacteaza-ne!
Ciprian Preda-Musat
Krumbacher-Barle Marketing&Trading SRL
0749 105 923
office@amazingcard.ro
office@amazingcard.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/amazingcard/o-felicitare-pentru-un-zambet