AMS FREIGHT & LOGISTICS – O companie romaneasca cu o evolutie fireasca, intr-un mediu realist!

BUCURESTI - 18 noiembrie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Logistica/Transport, Juridic

In sfera transporturilor, AMS Freight & Logistics se dedica catorva principii: Calitate, Verticalitate, Transparenta.

Our concept is

Our concept is "ALL MERIDIANS SERVICES" - we deliver worldwide.

 Sunt un manager norocos, deoarece eu si intreaga echipa impartasim aceleasi viziuni 

Serban Prisacaru, Director General AMS Freight & Logistics

Organizarea activitatii este foarte mult apreciata si se ghideaza dupa proceduri de lucru implementate chiar de Directorul General si impartasite de intreaga echipa AMS, care se dedica perfectionarii cat si maleabilitatii in fata partenerilor de afaceri.

Dupa cum afirma si crede cu tarie si Serban Prisacaru, Director General AMS Freight & Logistics”O companie trebuie  construita, chiar daca mai incet, dar in mod sanatos -  Ca o piramida, cu baza jos si nu invers!

In ceea ce priveste experienta mea, pe tot parcursul acestei constructii, am invatat ca esential este un singur lucru – concentrarea asupra necesitatilor partenerilor de afaceri si identificarea de solutii pentru acoperirea acestora.

Problema spinoasa in acest domeniu este lipsa legislatiei care sa sustina aceasta activitatea – freight forwarding.

Personal, si sper sa nu supar pe nimeni, primul proiect de lege pe care l-as propune se refera la obligativitatea importatorilor si exportatorilor de a contracta transportul prin intermediul unei case de expeditie (freight forwarder). Toate partile implicate ar avea de castigat, si pot sa exemplific:

1. Transportatorul (linia maritima, linia aeriana, transportatorul auto etc) ar beneficia de o protectie finaniara aditionala, in conditiile aceluiasi volum de marfa transportata.

2. Freight forwarderul nu ar mai fi pus in situatia atat de ingrata de a concura pe acest segment de piata atat cu alti forwarderi/alte case de expeditie cat si cu proprii furnizori, si ma refer la colegii nostri de la liniile maritime, aeriene cat si la transportatorii auto.

3. Clientul ar beneficia de flexibilitatea si consultanta pe care o poate pune la dispozitie expeditorul, beneficiind de niste servicii de calitate, dedicate.

4. Si nu in ultim rand, Statul – sustinerea legislativa a activitatii de freight forwarding ar genera cu siguranta venituri suplimentare la bugetul de stat si poate chiar ar contribui la imbunatatirea supravegherii si controlului asupra activitatii de import-export.