Certificare ISO, consultanta ISO- solutii, idei de crestere a competitivitatii companiilor proactive

Bacau - 17 mai 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Vino si tu si alatura-te clubului "Anderssen Consulting"!

Compania Anderssen Consulting va ofera servicii de consultanta iso, certificare iso, consultanta management, consultanta fonduri europene, accesare fonduri nerambursabile, iinspectii tehnice, asigurarea calitatii in productie, imbunatatire continuua, imbunatatirea productiei, optimizare fluxuri de productie, management procese operationale, excelenta in afaceri, TQM, cursuri iso, servicii audit intern, audit intern calitate, servicii audit extern, cursuri calitate, cursuri auditor, auditori calitate, consultanta iso 9001, consultanta iso 14001, consultanta ohsas, consultanta sa 8000, consultanta iso 27001, consultanta haccp, certificare iso 9001, certificare ohsas, certificare iso 14001, certificare haccp, certificare sa 8000, certificare iso 27001, certificat iso, certificat iso 9001, manual calitate,documentatie iso, acreditare laboratoare, acreditare spitale, acreditare RENAR, proceduri control managerial intern, Ordin 946/2005.

Companie de consultanta de afaceri si management, liderul regional Moldova (retea 5 birouri - Iasi, Bacau, Bucuresti, Brasov si Constanta), portofoliu de peste 700 clienti multumiti.

Certificare ISO - Consultanta ISO - Acreditare spitale

Certificare ISO - Consultanta ISO - Acreditare spitale

 "Servicii de consultanta focusate pe cresterea competitivitatii economice a organizatiilor private si de stat din Romania" 

ANDERSSEN CONSULTING

Avantajele consultantei de management in vederea certificarii ISO.

Construirea unei organizarii mai valoroase, axata pe calitate, reprezinta primul beneficiu si cel mai important. Intregul proces prin care va trece organizatia Dvs. va creea toate premizele prin care toate procesele si activitatile majore sau critice ale companiei vor fi revizuite si evaluate pentru a ne asigura impreuna ca se folosesc doar cele mai bune strategii si practici si ca ele sunt bine definite, documentate si sunt intelese de tot personalul avizat.Astfel, va proiectam cele mai bune ghiduri de actiune documentate care va vor asigura consistenta necesara zi de zi si vor deveni baza instruirii in spiritul calitatii a angajatilor actuali dar si a noilor angajati ce vor veni.

Alte avantaje ale implementarii ISO: - Cresterea nivelului de satisfactie a clientilor si tuturor partenerilor - Stabilirea un proces continuu de imbunatatire in cadrul organizatiei - Crearea unei culturi organizationale in spiritul calitatii "in toate" - Recunoasterea pe plan european si international a companiilor certificate ISO - Indeplinirea criteriilor de participare la licitatie - Cresterea ponderii si accesului pe piata, atragerea de noi clienti prin plusul de capital de incredere furnizat - Reducerea costurilor de productie si operationale - Reducerea micromanagementul si a costurilor aferente lui - Reducerea timpului de instruire a angajatilor.

Cele opt principii de management al calitatii trebuie sa devina instrumente manageriale esentiale in buna administrare a unei afaceri:

1. Orientarea catre client Principala preocupare a unei organizatii este sa incerce sa satisfaca si sa depaseasca mereu asteptarile clientului privind produsele si serviciile furnizate acestuia si implica: - intelegerea tuturor nevoilor si asteptarilor clientilor cu privire la produse si servicii, caractersiticile acestora, pret, etc - asigurarea unui echilibru intre modul de abordare a nevoilor clientilor si a celorlalte parti interesate( proprietari, personalul organizatiei, furnizori, comunitatea locala, societatea in general) - comunicarea cestor nevoi si astepari in intrega organizatie - evaluarea satisfactiei clientilor pentru imbunatatirea continua a rezultatelor - managementul relatiilor cu clientii

2. Leadership Liderii vor fundamenta unitatea intre scpoul si orientarea strategica a unei organizatii, vor trebui sa creeze si mentina mediul intern in vederea implicarii totale a personalului in realizarea tuturor obiectivelor si implica: - existenta unor persoane care accepta o directionare, orientare din partea liderilor - distributia inegala a puterii de decizie intre membrii grupului condus si lider, in favoarea acestuia din urma - abilitatea de a utiliza diferite forme de exercitare a puterii decizionale pentru a influenta membrii grupului in comportamentul lor si in desfasurarea activitatilor

3. Implicarea personalului Angajatii de la toate nivelurile reprezinta elementul central al unei organizatii si implicarea lor totala permite ca abilitatile lor sa fie valorificate pentru maximizarea beneficiilor oraganizatiei si implica: - asumarea raspunderii in rezolvarea problemelor - implicarea activa in identificarea oportunitatilor de imbunatatire - punerea in valoare a competentelor, cunostintelor si experientei - concentrarea asupra satisfacerii nevoilor clientilor

4. Abordarea bazata pe proces Atunci cand toate activitaile si resursele organizatiei sunt conduse ca procese, rezultatele vor fi optime si presupune: - definirea proceselor si identificarea datelor de intrare si iesire - identificarea interferentelor proceselor cu entitatile functionale ale organizatiei - evaluarea riscurilor posibile, a consecintelor si impactului proceselor asupra clientilor, furnizorilor si altor parti interesate - stabilirea clara a responsabilitatilor si autoritatilor privind managementul proceselor

5. Abordarea managementului ca sistem care presupune identificarea, intelegerea si conducerea sistemului de procese intercorelate ale organizatiei in realizarea obiectivelor stabilite contribuie la asigurarea eficacitatii si eficientei acesteia.

6. Imbunatatirea continua a produselor si serviciilor ca obiectiv permanent al organizatiei , va fi posibila numai prin imbunatatirea continua a proceselor organizatiei, din fiecare etapa a ciclului de viata al produsului/serviciului, incepand cu studiile de marketing pentru identificarea cerintelor clientilor si pana la asigurarea utilizarii corespunzatoare a produselor/serviciilor.Rolul esential va reveni angajatilor care trebuie sa se preocupe permanent de imbunatatirea activitatilor pe care le desfasoara.

7. Abordarea bazata pe fapte in luarea deciziilor deoarece deciziile eficiente se bazeaza pe analiza datelor si informatiilor, incepand cu etapa identificarii clientilor si a cerintelor de produs si pana la evaluarea satisfactiei acestora.

8. Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul prin politica sa in domeniul calitatii, organizatia trebuie sa-si defineasca "principiile coordonatoare" pe care le promoveaza in relatiile cu toti partenerii sai, in incercarea tuturor partilor de a crea plus-valoare.

Despre ANDERSSEN CONSULTING

Companie de consultanta de afaceri si management, liderul regional moldova, 5 birouri - iasi, bacau, bucuresti, brasov si constanta, va ofera servicii acreditare,consultanta spitale,consultanta iso,certificare iso,acreditare conas,acreditare spitale,consultanta conas,consultanta acreditare,servicii acreditare,servicii acreditare conas,firme consultanta conas,firme acreditare,firme acreditare conas, proceduri control managerial, ordin 946/2005