Copii, părinţi şi căţei! Veniţi în „Bark Park Cismigiu” să vă distraţi alături de Animax!

BUCURESTI - 29 mai 2014

Comunicat tip General in Retail

Animax , cel mai mare lanţ de petshop-uri din România, organizează sâmbata, 31 mai, începând cu ora 10:30, evenimentul “Eu şi căţelul meu”. Dedicat părinţilor, copiilor cât şi posesorilor de animale de companie, evenimentul se va desfăşura într-un spatiu canin infiinţat special cu această ocazie in Parcul Cismigiu, de către Animax împreună cu Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement din Bucureşti.

Eveniment Animax - Smart Event Marketing

Eveniment Animax - Smart Event Marketing

Animax, cel mai mare lanţ de petshop-uri din România, organizează sâmbata, 31 mai, începând cu ora 10:30, evenimentul “Eu şi căţelul meu”. Dedicat părinţilor, copiilor cât şi posesorilor de animale de companie, evenimentul se va desfăşura într-un spatiu canin infiinţat special cu această ocazie in Parcul Cismigiu, de către Animax împreună cu Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement din Bucureşti.

„Este deja cel de-al treilea spațiu canin inaugurat de Animax în parteneriat cu Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement din București și sperăm să aibă un succes chiar mai mare decât primele, dat fiind afluxul de posesori de animale din zona Parcului Cișmigiu. Nu întâmplător organizăm acest eveniment chiar înainte de Ziua Copilului , sperând să fie o reală surpriză pentru toți micii iubitori de animale de companie și părinții acestora.” susține Alina Alupoaei, Project Manager Animax.

Pentru copii, organizatorii au prevăzut o serie de acțiuni distractive, precum pictură pe față, karaoke, cât și un concurs de desen. Cele mai apreciate lucrări  vor fi premiate, câstigatorii urmând a primi în dar animale de companie. Astfel, copiii participanți la concursul de desen, pot pleca acasă cu un iepuraș, un hamster, un peruș pe lângă multe alte surprize.

Evenimentul „Eu și cățelul meu” este organizat de către Animax inparteneriat cu „Administratia Lacuri, Parcuri și Agrement Bucuresti” și în colaborare cu „Smart Event Marketing”.