Notificări prin aplicația VIBER, rezultate spectaculoase pentru retailer-ul online VIVRE

BUCURESTI - 22 iulie 2020

Comunicat tip General in Tehnologie

Live site

Atunci când clienţii vor să comunice instantaneu şi direct cu brandurile, începi să te gândeşti ce canal de comunicare îţi va îmbunătăţi strategia de marketing. Una dintre aplicaţiile cele mai populare, care întrunește peste 900 milioane de utilizatori din întreaga lume și care îndeplineşte această dorinţă a clienţilor, este Viber..

sendSMS_ro_Vivre_ro_Viber

sendSMS_ro_Vivre_ro_Viber

 Cu Viber, VIVRE a susținut un cost de doar 47% din costul tradițional alocat notificărilor prin SMS şi a generat un AOV (Average Order Value) cu 29% mai mare 

Andrei Paraschiv, Direct Marketingla VIVRE

Tu cât eşti de pregătit să îndeplineşti dorinţele clienţilor tăi?

Fie că ai sau nu un răspuns la această întrebare, noi te asigurăm ca nu eşti singur. Echipa sendSMS te ajută să alegi ce funcţioneză cel mai bine pentru tine, să adaugi Viber în strategia ta de marketing şi să obţii avantaje reale pentru a-ţi duce afacerea la următorul nivel.

În plus, vei avea mai mult de câştigat şi de oferit clienţilor, la preţuri mai mici. Mesajul prin Viber poate fi mai ieftin decât SMS-urile tradiţionale şi îţi permite să faci mai multe cu mesajul în sine. Nu mai trebuie să ajustezi conţinutul mesajului, astfel încât să se încadreze în limita de 160 de caractere a unui SMS standard. Cu Viber, poţi tasta până la 1000 de caractere, poţi ataşa imagini şi butoane. Efectul? Un interes mult mai mare pentru vânzările şi promoţiile business-ului tău.

O campanie care a creat un impact semnificativ la nivel european a fost cea realizată împreună cu partenerii de la VIVRE. Campania de promovare s-a desfăşurat în toate locaţiile VIVRE din Europa și s-a concentrat în special pe trimiterea unor mesaje de informare în perioada Black Friday, tututor clienţilor VIVRE activi în aplicația Viber.

Experienţa interactivă şi instantanee în mediul preferat al consumatorilor VIVRE a îmbogăţit considerabil relația cu clientul final, dar și strategia viitoare de marketing. În urma analizei efectuate la finalul campaniei de Black Friday, în noiembrie 2019, rezultatele au demonstrat că un mix de canale pentru notificările de marketing aduce cu siguranță și un rezultat pozitiv.

„Cu Viber, VIVRE a susținut un cost de doar 47% din costul tradițional alocat notificărilor prin SMS şi a generat un AOV (Average Order Value) cu 29% mai mare”, a declarat Andrei Paraschiv, Direct Marketingla VIVRE.

Tips & Tricks pentru a crește eficiența campaniilor de notificări push Viber / SMS / WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS

    Poți menține viu interesul publicului țintă trimițând mesaje scurte, prin care încurajezi comunicarea, îți informezi și îți binedispui audiența; acestea sunt doar câteva dintre elementele cheie pentru ca aceste mesaje să fie relevante și de interes pentru receptor.Trimițând mesaje de sărbători sau aniversare, îți exprimi loialitatea față de clienți și le reamintești de experiența pozitivă pe care au avut-o interacționând cu brandul tău.Clienții fideli vor fi încântați să primească remindere înaintea perioadelor de reduceri sau chiar cupoane de reduceri, pe care le pot folosi la cumpărături în magazinele fizice sau în magazinele online.Un scurt SMS informativ poate fi cea mai bună metodă de a reaminti publicului despre evenimentele sau conferințele pe care le organizezi.

Pentru mai multe informații legate de notificarile push prin Viber / SMS / WhatsApp, Facebook Messenger, Google RCS ce pot fi utilizate atât pentru creșterea vânzărilor, sporirea brand awareness-ului, integrări CRM, loialitate și campanii de retenție, cât și ca un instrument de raspuns direct pentru campanii TV, radio sau publicitate print sendSMS.ro vă stă la dispoziție.