Cum poți crește Brand Awareness-ul prin SMS Marketing?

BUCURESTI - 11 iunie 2024

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

Brand Awareness-ul este mai mult decât o simplă recunoaștere a numelui. Este măsura în care consumatorii sunt familiarizați cu calitățile distincte ale produselor tale și ale companiei tale. O conștientizare puternică a brandului construiește încredere, influențează deciziile de cumpărare, crește loialitatea clienților.
Este important de reținut că Brand Awareness-ul nu este un efort unic, ci un proces care necesită consecvență și adaptabilitate. Strategiile folosite pentru a crește gradul de conștientizare al brandului se pot schimba în timp, în funcție de schimbările de pe piață, de comportamentul consumatorilor și de evoluția brandului în sine.

Brand Awareness prin SMS Marketing

Brand Awareness prin SMS Marketing

Vrei să te asiguri că mesajul central, în jurul căruia se construiește strategia ta de marketing, ajunge la publicul țintă? Vrei să-ți promovezi produsele prin canale eficiente și rentabile?

Datorită simplității, vitezei și eficacității sale remarcabile, Marketingul prin SMS poate fi secretul din spatele succesului. 

Prin SMS Marketing, mesajul tău ajunge direct în mâinile publicului țintă, fără filtrul rețelelor Social Media sau al Inbox-urilor supraîncărcate.

Un număr de telefon, împreună cu permisiunea de înscriere, este de 10 ori mai valoros pentru marketeri decât o adresă de e-mail.

75% dintre consumatori preferă să primească notificări privind promoțiile prin SMS.

50% dintre consumatori efectuează achiziții directe după ce li s-a trimis un SMS “branduit” cu un cupon de reducere.

Marketingul prin SMS poate completa și amplifica cu succes alte forme de marketing: E-mail, Social Media, publicitatea Outdoor, publicitatea TV.  

Ai la dispoziție 2 tipuri principale de campanii prin care îți poți promova brandul: 

- Campanii SMS clasice – expedierea de SMS-uri clasice către baza de clienți. Din câteva clickuri, trimiți SMS-uri în masă prin intermediul platformei noastre sendSMS.ro. Într-un SMS clasic poți include text, emoji, link-uri scurte.  

- Campanii SMS rich media – expedierea de SMS-uri cu conținut media îmbunătățit (foto și video HD, carusele cu produse, butoane de acțiune, hărți) – prin mesageria preinstalată pe telefoanele Android. Serviciul RCS Business Messaging îți scoate în evidență brand-ul prin mesaje interactive și memorabile.

SMS-urile clasice au o rată de deschidere de 99%. În medie, campaniile SMS clasice au o rată de conversie de29%.

Mesajele SMS Rich Media (RCS Business Messaging) au un engagement de 20 de ori mai mare decât de SMS-urile clasice și rate de conversie X2 sau X3 mai mari.

Marketingul prin SMS oferă oportunități unice de a crește brand awareness-ul, printr-o abordare directă, personalizată și măsurabilă. 

Integrarea inteligentă a SMS-urilor în strategia de marketing a brandului poate îmbunătăți recunoașterea, loialitatea și, în cele din urmă, succesul pe piață. 

Pentru mai multe informații, intră în legătură cu unul din consultanții noștri, trimițând SMS la 0727 363 767

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/anymedia/cum-poti-creste-brand-awareness-ul-prin-sms-marketing