Programul de loializare Cromatic este singurul program de loializare din România participant la evenimentul The Loyalty Awards!

Iasi - 24 aprilie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Banci / Asigurari, Retail

Programul de loializare este singurul program din Romania nominalizat la evenimentul "The Loyalty Awards”, dintr-un total de 130 de inscrieri primite din intreaga regiune, inclusiv din: Republica Ceha, Macedonia, Ungaria, Grecia, Polonia, Turcia sau Emiratele Arabe Unite.

Programul de loializare Cromatic este singurul program de loializare din România participant la evenimentul The Loyalty Awards!

  The Loyalty Awards este primul eveniment din Europa și Orientul Mijlociu dedicat în totalitate recunoașterii excelenței în domeniul programelor de fidelitate. La cele 22 de categorii au fost înregistrate peste 130 de înscrieri,din întreaga regiune inclusiv țări precum Republica Cehă, Macedonia,Ungaria,Grecia, Polonia, România, Turcia sau Emiratele Arabe Unite. 

  Infomatic este o soluție de loializare dedicată clienților din domeniul retail . Ea reunește sub egida unui singur card campanii de comunicare, reduceri din partealocatarilor sau alte beneficii pentru clienții finali, fiind în totalitate integrat cu strategia de marketing a mall-ului/ centrului comercial. 

  Soluția are la bază trei componente: (a) Cardul de loialitate – elementul cheie al programului, (b) InfoKiosk – o infrastructură multimedia interactivă creată pentru a oferi clienților posibilitatea de a-și manageria conturile de puncte și(c) Platforma online - un domeniu web de verificare a soldului de puncte. Până în prezent, programul Infomatic a fost implementat în Centrul Comercial Felicia, Iași și Centrul Comercial Jupiter City, Pitești. 

  Programul de loializare Cromatic al Centrului Comercial Felicia a fost lansat în Martie 2011. El oferă clienților o experiență de cumpărături interactivă, în paralel cu o eficientizare a eforturilor de marketing a centrului comercial.

  Peste 50 de branduri vor fi luate în considerare pentru premiere, printre care: REWE, Sainsbury și Tesco (Comerț cu alimente), Orange, T-Mobile şi Vodafone(Telecomunicații), British Airways, Hilton, Intercontinental Group şi SAS(Călătorie) şi Barclaycard, Commerzbank, Rusian Standard Bank ş M & S Money (Servicii financiare). 

  Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 12 Iunie 2012 la Grosvenor House Hotel, Park Lane London iar o listă cu programele nominalizate drept finaliste va fi disponibilă cât mai curând. 

  Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite pe: www.loyaltyawards.com. 

  Rezumatul înscris în competiție poate fi vizualizat aici: http://infomatic.ro/summary.pdf iar întreg studiul de caz complet aici: http://infomatic.ro/entrystatement.pdf 

  O descriere generală a soluției Infomatic este disponibilă în cadrul link-ului:http://infomatic.ro/overview.pdf