Daedalus Millward Brown si ARBOinteractive revin cu precizari despre studiul 'A peak inside the Social Networks in Romania'
BUCURESTI - 21 septembrie 2009
Comunicat tip General in Media / Publicitate
In urma preluarii de catre presa a prezentarii studiului asupra retelelor sociale realizat de Daedalus Millward Brown si prezentat la Webstock, au aparut izolat interpretari care nu reprezinta rezultatele studiului si care in egala masura jignesc utilizatorii retelei Hi5. Ne rezervam dreptul de a combate aceste afirmatii si de a atrage atentia asupra modului total neadecvat de a prelua aceasta stire.
“In categoria de varsta 13-25 ani practic toata lumea (95,4%) foloseste Hi5. Avand in vedere gradul inalt de penetrare orice fel de generalizare privind calitatea utilizatorilor Hi5 este incorecta. Nu poti jigni peste 2 milioane de utilizatori doar pentru a face audienta”, spune Calin Rotarus, Managing Director ARBOinteractive
“Cu regret constatam ca pentru unii jurnalisti este mai important senzationalul decat acuratetea stirii. Studiul realizat de Daedalus Millward Brown pune in evidenta diferentele de imagine intre utilizatorii diferitelor retele sociale, preluand puncte diverse de vedere. Scopul studiului a fost acela de a intelege mai bine oportunitatile de utilizare a retelelor sociale in marketing, bazandu-ne pe diferentele de profil si de nevoi ale utilizatorilor acestora. Afirmatii generalizate de genul “pe Hi5 se aduna cocalarii Romaniei” reprezinta o denaturare clara si rauvoitoare a rezultatelor studiului nostru”, spune Daniel Enescu, partener Daedalus Millward Brown