CARGUS investeşte în îmbunătăţirea calităţii serviciilor adresate clienţilor

BUCURESTI - 10 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Logistica/Transport

Cargus

Cargus este prima companie privată de curierat rapid din România. În cei 20 de ani de activitate, Cargus a dezvoltat cea mai extinsă reţea naţională de curierat, deţinând peste 40 de centre de expediere pe întreg teritoriul României. De la preluarea companiei de către DP DHL, în noiembrie 2008, serviciile oferite au trecut printr-un proces de transformare şi îmbunătăţire. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi si subcontractori şi o flotă proprie de peste 900 de vehicule, Cargus serveşte cu promptitudine peste 30.000 de clienţi în fiecare lună. Reţeaua de distribuţie Cargus acoperă 100% din teritoriul României şi permite livrarea în 24 de ore în oraşele din România, indiferent de originea şi destinaţia expedierii.

logo Cargus

logo Cargus

CARGUS investeşte în îmbunătăţirea calităţii serviciilor adresate clienţilor

    dispozitive mobile pentru curieripersonalizarea instrumentelor Cargus la cerintele actuale ale clienţilor

 

În 2012, Cargus, prima companie privată de curierat din România, derulează un program de investiţii dedicat îmbunătăţirii serviciilor pentru clienţii săi, conform standardelor Deutsche Post DHL, menite sa eficientizeze transparenţa expedierilor. Investiţiile urmează procesul de integrare şi adaptare la procesele şi procedurile Deutsche Post DHL, început în 2008, odată cu achiziţia Cargus de catre grupul german.

 

Până în acest moment s-au achiziţionat 350 de dispozitive mobile pentru curieri, în valoare de aproximativ 300.000 euro. Conform planului de investiţii, în acest an vor fi cumpărate încă aproximativ 400 de scannere, pentru a asigura transparenţa tuturor livrărilor Cargus. Utilizarea acestor instrumente va permite optimizarea rutelor de livrare şi a celor de tranzit, prin rularea unor rapoarte specializate.

 

Scannerele permit transmiterea în timp real a tuturor detaliilor despre expedieri către aplicaţiile Cargus. Astfel, întregul parcurs al unei livrări devine transparent pentru orice client, de la momentul preluării de la expeditor până la momentul livrării către destinatar. Fiecare client va avea acces la informaţii precum ora de preluare, ora de predare către cel mai apropiat punct de tranzit, ora de sosire în staţia de livrare, ora preluării pe ruta finală de livrare, ora livrării, numele persoanei către care s-a efectuat livrarea (informaţiile se actualizează în maximum 15 minute de la momentul schimbării stării unei expedieri).

 

“Prin acest plan de investiţii în echipamente si instrumente online pentru expediere dorim să devenim mult mai competitivi pe segmentul de piaţă de curierat  B2C. În perioada următoare, eforturile noastre se vor concentra pe acest segment de piaţă care a inregistrat o reală expansiune in ultimii ani odata cu dezvoltarea comertului electronic.

In prezent, derulăm şi un proiect de imbunatăţire a activităţilor din reţeaua naţională de distribuţie, care are ca obiect extinderea serviciului premium Cargus Matinal (cu livrare garantată până în ora 10:00) ”, a declarat Nadia Homoc, Commercial Manager Cargus.

 

Pe lângă investiţiile în scannere, Cargus isi imbunatateste continuu aplicaţiile conform cerintelor şi solicitărilor din ce în ce mai complexe ale clienţilor săi:

    Cargus Centru – aplicaţia de înregistrare şi dispecerizare comenziCargus Express Ship – aplicaţia flexibilă e-commCargus Track & Trace – portalul web on-lineCargus HQ (HeadQuarter) – aplicaţia modularizată pentru toate nevoile de busines

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/arena-communications-advertising/cargus-investete-n-mbuntirea-calitii-serviciilor-adresate-clienilor