Toamna se numără... succesul gamelor solare Elmiplant

BUCURESTI - 5 octombrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Pentru Elmiplant, unul din brandurile puternice de pe piaţa produselor cosmetice din România, sfârşitul verii a însemnat, în mod obligatoriu, un moment de analiză asupra noilor game de produse solare lansate în acest an. La începutul acestei veri, Elmiplant a oferit consumatorilor o nouă gamă de produse solare, cu formule noi, inovatoare, hipoalergenice, fără parabeni şi, evident, testate dermatologic. Succesul imens al noii game i-a luat prin surprindere chiar şi pe producători, departamentul de marketing trebuind să facă faţă unor situaţii de out-of-stock în unele locaţii încă de la începutul verii. Pentru această vară Elmiplant a pregătit şi o gamă poziţionată pe segmentul economic, Sombrero, care a depăşit, de asemenea, aşteptările producătorilor.

La momentul analizei finale, cifrele referitoare la vânzările de produse solare uimesc. Numărul de bucăţi de produse solare vândute a crescut cu 75% faţă de anul trecut, iar cifra de afaceri rezultată din aceste produse a crescut faţă de cea de anul trecut cu 98%. În cadrul produselor de protecţie solară, din punctul de vedere al ponderii de bucăţi vândute, noua gamă ocupă un procent de 74%, iar gama Sombrero – 21%, restul fiind reprezentat de produsele din vechea gamă care mai erau pe stoc (în cursul acestei veri acestea s-au epuizat şi s-a renunţat la producerea lor). Din punctul de vedere al cifrei de afaceri, ponderea noii game este de 81%, ponderea gamei Sombrero de 14%, restul fiind reprezentat de vechea gamă.
Andreea Cremenescu, director de marketing Elmiplant, încearcă să analizeze acest succes, considerând că la acesta au contribuit şi starea vremii, fiind, din acest punct de vedere, un sezon mult mai bun decât cel de anul trecut, şi educarea consumatorilor români, care înţeleg din ce în ce mai mult că un produs de protecţie solară nu împiedică obţinerea bronzului, ci îi fereşte de efectele dăunătoare ale razelor solare. “În plus, noua gama de produse solare Elmiplant, care constă în 11 produse, şi gama Sombrero, care deocamdată se reduce doar la 5 produse, au beneficiat de ambalaje mult îmbunătăţite. Am lansat un produs în premieră pe piaţa românească - DUO PACK -, care are un flacon cu două cavităţi separate, una cu emulsie de protecţie solară şi alta cu emulsie pentru după plajă, Duo Pack-ul asigurând consumatorilor atât îngrijirea necesară în timpul expunerii la soare, cât şi îngrijirea de după plajă. De asemenea, acest succes de datorează şi campaniilor de promovare pe care le-am derulat în mass-media, dar şi ofertelor speciale pe care le-am avut la locurile de vânzare. Pentru anul viitor ne propunem să venim cu noi surprize pentru categoria de produse solare, în care vedem un mare potenţial.”

Despre ARENA Communications


ELMIPLANT este clientul agenţiei ARENA COMMUNICATIONS.
Pentru orice informaţii vă rugăm contactaţi departamentul de PR – 021.224.70.24, 0720.03.10.27.
arenacommunications@yahoo.com