PARTENERIAT tIMOn – GTC ROMANIA

BUCURESTI - 7 august 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Echipa tIMOn, principalul organizator de targuri imobiliare din Romania, a semnat un parteneriat strategic de durata cu GTC Romania, dezvoltatorul anului 2007 in Romania. Incepand cu aceasta toamna, GTC Romania va participa doar la tIMOn, Targul Imobiliar National.

PARTENERIAT tIMOn – GTC ROMANIA

GTC Romania este o subsidiara a Global Trade Centre S.A., care activeaza pe piata imobiliara central si est-europeana din 1994. Dezvoltand importante proiecte imobiliare rezidentiale, de spatii comerciale si de birouri in noua tari, GTC a devenit unul din principalii dezvoltatori din zona central si est-europeana. La ora actuala, in Bucuresti GTC Romania dezvolta opt proiecte majore. Astfel, proiectele Felicity, Green Dream, Rose Garden si Jasmine Park se adreseaza segmentului rezidential, in timp ce America House, Aurora Business Park si City Gate sunt consacrate spatiilor de birouri. Proiectele GTC vizeaza si spatiile comerciale, in derulare fiind Galleria Bucharest si Regional Shopping Centers.

In 2007, tIMOn a acoperit peste 50% din piata de targuri si expozitii imobiliare din Bucuresti, organizand trei editii in primavara si alte trei in toamna. Dincolo de numarul mare de targuri organizate in Bucuresti si in tara, targurile tIMOn se remarca prin impactul deosebit pe care il au in piata, impact care explica si recentul parteneriat strategic. Astfel, in iunie, la cea de-a doua editie a targului tIMOn de la Constanta, Westhouse a vandut 25% din apartamentele proiectului Central Apartments. Westhouse este un important dezvoltator imobiliar care se bazeaza pe profesionisti din Norvegia, Marea Britanie si Romania, cu 20 de ani de experienta si care detine o concentrare strategica de terenuri in regiunea Constantei.

Despre ARENA Communications

Dar tIMOn este in permanenta inovativ. Astfel, targul tIMOn, care va avea loc la Bucuresti, in Piata Constitutiei, in perioada 18-21 septembrie, va cuprinde, in premiera, nu numai segmentul rezidential, ci si segmentele de spatii de birouri, comerciale si terenuri, adresandu-se astfel intregii piete imobiliare. Insa cea mai importanta provocare a acestei editii consta in constituirea unui pol de afaceri imobiliare est-europene prin participarea administratiilor locale sau nationale din sase tari din aceasta zona.
Pentru informatii suplimentare va rugam contactati agentia de relatii publice ARENA Communications (numere de telefon: 021.224.70.24, 0720.03.10.27, adresa de e-mail: office@arenacommunications.ro).
office@arenacommunications.ro