Studiu de piata ARMAD

BUCURESTI - 21 august 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Piata romaneasca de marketing direct a crescut in 2005 cu circa 75%

Cifra de afaceri în industria de marketing direct din România a depăşit în 2006 suma de zece milioane de euro, potrivit datelor centralizate de Asociaţia Română de Marketing Direct (ARMAD). Marketingul direct devine astfel unul dintre domeniile cu cel mai rapid ritm de crestere in Romania.
Structura cifrei de afaceri totale cuprinde servicii precum: mailing adresat – 13.9% (1.500.000 de euro), administrare şi brokerage de bază de date – 11,0% (1.189.000 de euro), fullfilment promotii – 15.3% (1.649.000 de euro), teleservices – 9.5%( 1.031.000 de euro), vânzare prin corespondenţă – 13.2% (1.422.000 de euro), creaţie şi consultanţă în marketing direct – 9,6% (1.040.000 de euro) , letterbox marketing – 3.8% (405.000), alte servicii de marketing direct – 23,7% (2.555.000 de euro).

Subdomeniile cu cresterea cea mai mare au fost : vanzarea prin corespondenta, cu o crestere de 127% si creatia si strategia de marketing direct, cu o crestere de 79%.

Sinteza cifrei de afaceri pe 2005 în domeniul marketingului direct din România a fost realizată pe baza datelor trimise de membrii ARMAD, în colaborare cu firma de cercetare de piaţă Daedalus Consulting, pe aceeasi structura ca si cercetarea din anul precedent.


Pentru informaţii suplimentare, persoana de contact este Alina Lare, telefon 305.41.00.


Mailing adresat - servicii de expediere de plicuri (prin poştă sau prin alt tip de curierat), cu costuri de producţie incluse
Teleservices - servicii de răspuns şi de apelare telefonice, precum infoline, product line, RSVP, stabilire de întâlniri, vânzare, extinderea bazei de date
Fullfilment promoţii - servicii de marketing direct sau conexe, prestate în cadrul unor promoţii pentru consumatori sau retaileri, offline, online sau SMS (organizarea tragerilor la sorţi, expedierea premiilor, închirierea căsuţelor poştale)
Administrare şi brokerage de baze de date – introducere de date, deduplicări, eliminări, match-uiri, validări, brokerage
Creaţie şi consultanţă de marketing direct – creaţie grafică şi copywritting de marketing direct, strategie şi consultanţă
Vânzare prin corespondenţă – direct mail pentru vânzare

Despre ARMAD

ARMAD a fost înfiinţată în anul 2003 şi numără în prezent 32 de membri. Membru al FEDMA (Federation of European Direct Marketing), ARMAD are ca scop recunoşterea pozitivă a marketingului direct şi creşterea încrederii clienţilor şi a consumatorilor finali, ca urmare a implementării unor coduri de conduită şi de bună practică în acest domeniu, asigurarea unui cadru legislativ competitiv şi liberal.

Alina Lare, armad@armad.ro
armad@armad.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/armad/studiu-de-piata-armad