PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!
Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta C9
DIGITALIZARE IN CADRUL CTS GROUP SRL
DIGITALIZARE IN CADRUL CTS GROUP SRL
BUCURESTI - 22 noiembrie 2024
Comunicat tip Administrativ / Management in Retail
Fisiere atasate:
1732538761_comunicat-de-presa-incepere-proiectcts-group-srl.pdfObiectivul general al proiectului este în corelare cu obiectivul componentei C9 și a investiției I3, și anume digitalizarea companiei și creșterea competitivității, favorizând inovarea în cadrul firmei și facilitând noi formule de lucru. Implementarea proiectului va contribui la adaptarea modelelor de afaceri la realitățile digitale.
CTS GROUP SRL, CUI 35274254, cu sediul în Mun. Iași, Calea Chișinăului, nr. 132. Clădirea C16, corp R 8-9, județul Iași anunță începerea proiectului cu titlul ”DIGITALIZARE IN CADRUL CTS GROUP SRL”, conform contractului de finanțare nr. 327/RUE 4913/I3/C9/23.08.2024, cod proiect 4913, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta C9. SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, Investiția I3. SCHEME DE AJUTOR PENTRU SECTORUL PRIVAT, Apel DIGITALIZAREA IMM-URILOR - GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE.
Obiectivul general al proiectului este în corelare cu obiectivul componentei C9 și a investiției I3, și anume digitalizarea companiei și creșterea competitivității, favorizând inovarea în cadrul firmei și facilitând noi formule de lucru. Implementarea proiectului va contribui la adaptarea modelelor de afaceri la realitățile digitale. Prin programul de digitalizare CTS GROUP SRL urmărește dezvoltarea competitivității și rezilienței acesteia prin adoptarea tehnologiilor digitale.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
Creșterea numărului de clienți și a veniturilor companiei prin îmbunătățirea calității serviciilor oferite și prin promovarea acestora pe piață.
Reducerea costurilor prin utilizarea unor tehnologii avansate și a unor proceduri eficiente în ceea ce privește procesele prestate a serviciilor către clienți, dezvoltare și administrare a companiei.
Dezvoltarea unui sistem performant de gestionare a relațiilor cu clienții, care să faciliteze menținerea unei relații strânse și de lungă durată cu aceștia.
Creșterea gradului de digitalizare și inovare în cadrul firmei prin adoptarea de noi tehnologii digitale, adaptate pieței și cerințelor clienților.
Valoarea totală a proiectului este de 320,375.46 lei din care valoarea maximă eligibilă nerambursabilă este de 240,166.02 lei. Proiectul va fi implementat în perioada 18.11.2024 – 17.11.2025.