Finanțare nouă pentru compania romanească de e-Learning Ascendia - 876.000 EUR

BUCURESTI - 31 august 2022

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, IT&C, Tehnologie, Internet

Compania de e-Learning românească Ascendia S.A. anunță încheierea cu succes a celei de-a doua
emisiuni de obligațiuni corporative din istoria companiei. Suma vizată, de 1.002.250, a fost subscrisă
integral în prima zi din cele două săptămâni alocate pentru derularea ofertei (16.08.2022 - 30.08.2022) și
suplimentată până la pragul de 4.265.035 lei, la care a și fost închisă oferta.

Rezultate finantare Ascendia

Rezultate finantare Ascendia

Ascendia S.A. finalizează cu succes cea de-a doua ofertă de obligațiuni din istoria companiei.Valoarea totală atrasă este de 4.265.025 lei.

● Compania a derulat o ofertă de vânzare de obligațiuni corporative de tip plasament privat cuscadența în anul 2027, oferta intermediata de TradeVille.

● Emisiunea de obligațiuni a generat foarte mare interes din partea investitorilor. Valoarea inițială aofertei a fost de 1.002.250 lei, fiind suplimentată la până la 4.265.025 lei.

● Ascendia va folosi investiția pentru a accelera livrările pentru proiectul național EduLib - platformanaționala cu resurse educaționale deschise, continuarea dezvoltării LIVRESQ - platforma de crearede conținut educațional în format digital și creșterea echipelor de vânzări și marketing pentruprodusele e-learning ale companiei.

Compania de e-Learning românească Ascendia S.A. anunță încheierea cu succes a celei de-a douaemisiuni de obligațiuni corporative din istoria companiei. Suma vizată, de 1.002.250, a fost subscrisăintegral în prima zi din cele două săptămâni alocate pentru derularea ofertei (16.08.2022 - 30.08.2022) și suplimentată până la pragul de 4.265.035 lei, la care a și fost închisă oferta.

Aceasta este cea de-a doua emisiune de obligațiuni a companiei, cea anterioara (ASC22) fiind rambursatăintegral de companie la data scadentei, în luna Iunie 2022.Noile obligațiuni, cu simbolul ASC27, au o valoare nominală de 100 lei, o scadență de 5 ani și odobândă fixă de 10% pe an, plătibilă semestrial. Investitorii ce au subscris în cadrul Ofertei devânzare de tip plasament privat au beneficiat de un preț de ofertă de 95 lei/obligațiune (discount de5% din valoarea nominală a obligațiunii).

Fondurile atrase vor fi folosite de Ascendia S.A. pentru:

➔ a finanța dezvoltarea software-ului pentru proiectul național EduLib, pana la facturarea integrală aacestuia către beneficiar;

➔ continuare dezvoltării LIVRESQ, platforma de creare de cursuri e-learning și lecții interactive;

➔ creșterea echipelor de vânzări și de marketing pentru produsele companiei - LIVRESQ, platformaCoffee Learning Management System și cursurile digitale eJourneys;

➔ crearea de rezerve pentru potențiale investiții.

Intermedierea în vederea subscrierii a fost realizată de TradeVille, cel mai mare broker de retail din România, in calitatea sa de Consultant Autorizat.“Ne bucurăm că am reușit să avem încă un plasament de obligațiuni de succes în această perioadă. Chiar și într-un context inflaționist, vedem interes din partea investitorilor pentru produse cu randament atractivîn condițiile actuale de piață, dar și tendința acestora de a fi extrem de selectivi, preferând companii careau demonstrat că se pot ține de promisiuni odată ce vin la bursă. Suntem deschiși și pentru alte oportunități de plasamente sau oferte cu emitenți ce îndeplinesc criteriile care au făcut plasamentul pentru Ascendia un exemplu de succes.” a declarat dna. Miriam Andrei, Director General TradeVille.

Ascendia S.A. a încheiat anul 2021 cu un profit în creștere de aproximativ 400% față de rezultatul net din2020, iar veniturile totale au crescut cu 108% comparativ cu anul precedent, la 6,3 mil. lei. Compania este listată cu acțiuni (simbol ASC) la Bursa de Valori București din anul 2016, pe piața AeRO la categoriaPremium și are în prezent o capitalizare de circa 30 mil. lei.Compania va demara acțiunile necesare listării obligațiunilor ASC27 pe segmentul SMT operat de Bursa de Valori București.

“Aceasta este a doua emisiune de obligațiuni a companiei noastre și este și ea de succes. Chiar și încondițiile actuale ale pieței, observăm un interes foarte mare pentru instrumentele noastre de finanțare,lucru de care vom ține cu siguranță cont pe viitor. Suntem încântați și apreciem votul de încredere dat deinvestitori pentru produsele și viitorul companiei. Fondurile obținute prin această emisiune de obligațiuni nevor permite să continuăm să investim în dezvoltarea produselor software proprii și să ne extindem acțiunilede vânzări și marketing. Rămânem încrezători în capacitatea noastră de a asigura o creștere importantă acifrei de afaceri și a profitabilității în următorii ani.” a declarat dl. Cosmin Mălureanu, Director General Ascendia S.A.

Despre AscendiaAscendia S.A. (simbol “ASC” la Bursa de Valori București) este unul dintre principalii furnizori de soluții e-Learning din România. Ascendia oferă în prezent o soluție completă de e-Learning, care include un LMS,un editor de cursuri e-Learning, cursuri digitale off-the-shelf și servicii de dezvoltare de cursuripersonalizate. CoffeeLMS este un instrument puternic care permite companiilor să gestioneze procesul deînvățare al angajaților lor. Platforma include funcții precum gestionarea utilizatorilor, urmărirea progresului,rapoarte și multe altele. Editorul de cursuri e-Learning LIVRESQ este un instrument ușor de utilizat carefacilitează crearea de cursuri digitale personalizate. Cursurile la comandă realizate de către companie suntde înaltă calitate și eficiente din punct de vedere al costurilor. Cu soluția completă de e-Learning de laAscendia, companiile își pot instrui cu ușurință angajații și se pot asigura că aceștia au competențelenecesare pentru a avea succes.

Despre TradeVille

TradeVille este lider de piaţă în online trading, fiind prima companie din România care a dezvoltat oplatformă de tranzacţionare online, ceea ce a consacrat-o ca fiind singurul intermediar care, în ultimii zeceani, s-a menţinut în Top 10 al intermediarilor de retail de la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) și pe primeledouă poziții în rândul caselor de brokeraj după cifra de afaceri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ascendia-design/finantare-noua-pentru-compania-romaneasca-de-e-learning-ascendia-876-000-eur