Fotbal, cultură şi publicitate în Piaţa Unirii din Timişoara

Timisoara - 10 iulie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

„Maxivision“ S.A., membră a Grupului „Grafoprint“ din Timişoara, a inaugurat oficial două ecrane gigant pentru televiziune stradală

Duminică, 9 iulie 2006, la ora 20, pe una dintre terasele Pieţei Unirii din Timişoara a avut loc o conferinţă de presă cu prilejul finalei Campionatului Mondial de Fotbal Germania 2006. De ce o conferinţă de presă tocmai acum? Simplu: nouă ne plac mai întâi faptele concrete. Întâi v-am arătat ce putem. Ecranul nostru din Piaţa Unirii a fost până acum în primul rând alături de microbişti, de toţi cei care nu au putut rămâne indiferenţi la ceea ce se petrece la mii de kilometri depărtare, respectiv la Campionatul Mondial de Fotbal. Mii de ochi au urmărit meciurile stând pur şi simplu la una din terasele din această minunată zonă a Timişoarei. Ecranul nostru a dat şi dă culoare întregii pieţe şi aşa se va întâmpla pe tot parcursul evenimentului cultural denumit „Timişoara, mica Vienă”. Ecranul nostru a devenit încetul cu încetul o parte a urbei.
Astfel, împreună cu firmele “Red Ice” care asigură sonorizarea, UPC România, care asigură semnalul TV, şi Primăria Timişoara, ne-am gândit să facem ceva mai “cu moţ” în oraşul nostru.
Avem şi noi, de altfel, responsabilităţi faţă de comunitatea în care ne desfăşurăm activitatea. Considerăm că trebuie să ne implicăm prin tot ceea ce putem, inclusiv la dezvoltarea vieţii sociale şi culturale a oraşului pe care îl iubim“, a declarat dl. Radu Dimeca, preşedintele Grupului „Grafoprint“, grup din care face parte şi firma „Maxivision“.
Fără a intra în prea multe detalii tehnice, trebuie să vă spunem că este vorba despre un ecran cu sute de mii de LED-uri cu o suprafaţă de 24 de metri pătraţi, având o rezoluţie şi luminozitate optimă pentru vizionare în condiţii foarte bune, atât pe timp de noapte cât şi ziua.
„Având în vedere specificul Pieţei Unirii, considerăm că este un loc potrivit atât pentru transmiterea spoturilor „de trafic“ (durată de 5 - 15 secunde), cât şi pentru spoturi „narative“, cu durată de 30-60-90 secunde ori chiar mai lungi. Iar faptul că, îndeosebi seara, terasele şi băncile amplasate în piaţă permit prezenţa simultană a peste 1200 de persoane, companiile care mizează pe un public ţintă între 16 şi 50 de ani îşi pot promova produsele şi serviciile în mod eficace”, a precizat dl. Silviu Verba, directorul de vânzări al firmei Maxivision S.A.
După 16 septembrie 2006 odată cu finalizarea evenimentului cultural „Timişoara, mica Vienă“, ecranul din Piaţa Unirii va putea fi închiriat pentru susţinerea de spectacole, concerte sau evenimente sportive.
„Maxivision“, în urma investiţiei de peste 500.000 de euro, dispune de două asemenea ecrane, cel de-al doilea fiind amplasat pe faţada Complexului Comercial „Bega“, devenit operaţional începând cu 1 iulie a.c., având rolul de a transmite videoclipuri publicitare la tarife atractive cuprinse între 0,3 şi 1 euro/apariţie.
„Prin achiziţionarea ecranelor am dorit să fim în pas cu timpul, cu tehnologia existentă pe plan mondial, şi, mai mult decât atât, am dorit să oferim agenţilor economici din zona Timişoarei ultima tendinţă în publicitatea outdoor“, a declarat dl. ing. Mircea Zamfir, directorul executiv al firmei „Maxivision“.
Societatea comercială „Maxivision“ S.A., membră a Grupului „Grafoprint“, a fost înfiinţată în anul 2005. Actualmente, are ca principal obiect de activitate publicitatea. Sediul social se află în Timişoara, Spl. Tudor Vladimirescu nr. 33. Putem fi contactaţi la tel. 0040 256 292615, fax 0040 256 292768, e-mail: maxivision@maxivision.ro, www.maxivision.ro.

Despre Asociatia Proiectul Rastko Romania

Revista digitală LITERRA, al cărei scop principal îl constituie sprijinirea traducătorilor, este o initiativă a Asociatiei Proiectul Rastko România (Timisoara).
Asociatia Proiectul Rastko România (Timisoara) a fost înfiintată în 2005, din initiativa scriitorului Dusan Baiski. Şi-a propus să sprijine arta si cultura românească atât în România, cât si în străinătate, precum si arta si cultura altor naţiuni, etnii si popoare în România;
Asociatia Proiectul Rastko România este membră a retelei culturale europene Project Rastko (www.rastko.net). A fost primul centru regional în afara ţării de origine a Proiectului Rastko. În colaborare cu Projekat Rastko Boka din Muntenegru (Herceg Novi), a editat primul ghid turistic în limba română al Muntenegrului (traducere: Duşan Baiski; cartea a apărut în 2004, la Editura „Anthropos din Timişoara) şi un site aferent (vezi http://www.rastko.ro/muntenegru/index.html). De asemenea, a realizat site-ul româno-sârb Biblioteca sârbilor din România (http://www.rastko.org.yu/rastko-ro/001a.htm).



Mircea Zamfir
director executiv
mircea@grafoprint.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/asociatia-proiectul-rastko-romania/fotbal-cultura-si-publicitate-in-piata-unirii-din-timisoara