Doua noi concepte de franciza vor fi lansate in cadrul International Franchise and Branding Exhibition

BUCURESTI - 16 mai 2012

Comunicat tip General in Afaceri

In perioada 17-18 mai, la Sala Palatului va avea loc editia a treia a Expozitiei Internationale de Franciza si Branding. In cadrul evenimentului se vor lansa, in mod oficial, doua concepte la cheie: Bamboo, specializata in decoratiuni interioare si Smile Box, cosmetica dentara.

Doua noi concepte de franciza vor fi lansate in cadrul International Franchise and Branding Exhibition

In perioada 17-18 mai, la Sala Palatului va avea loc editia a treia a Expozitiei Internationale de Franciza si Branding. In cadrul evenimentului se vor lansa, in mod oficial, doua concepte la cheie:  Bamboo, specializata in decoratiuni interioare si Smile Box, cosmetica dentara.

De asemenea, brandul Presse Café din Cipru, care este interesat sa patrunda pe piata autohtona asteapta potentialii parteneri la standul nr. 21.

Ci gusta! din Italia (gelaterie traditionala italiana) se prezinta cu o oferta promotionala pentru master francize, iar Chocolat&Chocolat (deserturi alese realizate din cel mai popular ingredient: ciocolata elvetiana) cauta un partener entuziast pentru a deveni area developer in tara noastra.

Lion of Porches, fashion de inspiratie britanica, este interesat de asemenea de oportunitatile oferite de o colaborare cu parteneri romani.

Frumusetea feminina la superlativ: Biothecare  Estetika si Epil Pulsar  va asteapta cu demonstratii practice de depilare definitiva si rejuvenare.

Wasabi Sushi Bar va ofera o experienta culinara deosebita, standul lor fiind echipat pentru un cooking show live.

Eximtur, un brand recunoscut pentru profesionismul cu care trateaza clientii, va ofera sansa unor calatorii speciale, prin programele sale turistice.

Optiblu doreste sa-si intareasca pozitia de piata, programul de franciza constituind un suport important pentru acest deziderat.

Day by Day, agentie de publicitate si partener media, vine cu oferte si promotii speciale pe perioada expozitiei si post eveniment.

Quasi Pronti, Sign a Rama, Spalare in Parcare, Ez Wash, Oriflame, Plafar, Capital, Food&Bar, Digi 24 HD, Trufe Mures SRL, GS Bet, Grup Patronal Romania Moldova, UFRAD, Camera de Comert si Industrie a Serbiei se numara printre expozanti, iar lista lor nu se opreste aici, organizatorul dorind sa lase publicului vizitator placerea descoperirii celorlalte nume.

Editia din acest an va incepe joi, la orele 10, deschiderea oficiala avand loc in jurul orei 11:00, in prezenta unor prestigiosi oaspeti din tara si strainatate. Agenda conferintei va debuta cu Forumul de Franciza a Tarilor de la Marea Neagra si Balcani.

Vineri, seminariile vor fi dedicate campaniei “Sustin Brandul Cultural Romanesc”, “Antreprenoriatului feminin”,  iar un grup de studenti de la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir va prezenta proiecte francizabile in cadrul sectiunii dedicate“ Tinerilor Antreprenori”.

Despre ASOCIATIA ROMANA DE FRANCIZA

http://www.francizor.ro/

Taguri: francizaRomaniabrandexpobambooWASABIeximtur
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/asociatia-romana-de-franciza/doua-noi-concepte-de-franciza-vor-fi-lansate-in-cadrul-international-franchise-and-branding-exhibition