Un nou concept integrat de relatii cu clientii Astral Telecom a investit peste 200,000 USD in noile centre regionale de relatii clienti

BUCURESTI - 4 noiembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucuresti, 4 noiembrie 2004. Astral Telecom, cel mai important furnizor national de servicii integrate de comunicatii electronice fixe din Romania, anunta lansarea a trei centre modernizate de relatii clienti in localitatile Bucuresti, Cluj si Galati. Noile centre acopera aproximativ 50% din clientii Astral pentru serviciile de televiziune prin cablu si peste 70% din clientii serviciilor de Internet, date si telefonie. Proiectul a necesitat investitii de peste 200,000 USD si reprezinta primul pas pe care compania il face in vederea dezvoltarii si transformarii lor in centre regionale de relatii clienti.

Un nou concept integrat de relatii cu clientii   Astral Telecom a investit peste 200,000 USD in noile centre regionale de relatii clienti

„ De curand am lansat la Galati primul proiect pilot de transformare a centrului nostru de relatii clienti in centru regional, in prezent el deservind si Municipiul Braila. Pana la sfarsitul acestui an, un nou proiect de acest gen va fi lansat in Municipiul Constanta unde noul call center va acoperi toate operatiunile companiei din judetul Constanta. Dincolo de performanta tehnologica a acestei solutii am intentionat sa schimbam radical modul nostru de relationare cu clientii prin implementarea unui spatiu flexibil de interactiune, complet redefinit si reinventat din punct de vedere al know-how-ului: la nivel tehnic o platforma inteligenta de interactiune intre clienti si companie permite monitorizarea si simplificarea operatiunilor atat la nivel local cat si la nivel regional; la nivel uman, programele de specializare, de monitorizare a performantelor profesionale si cele de motivare au schimbat complet modul de abordare din trecut intr-unul proactiv, orientat catre client ..” declara Emanuel Ivan, Manager Relatii Clienti, Internet Date si Telefonie.

Pentru a fi in permanenta la dispozitia clientilor sai, compania Astral a introdus un program prelungit de relatii clienti (call center) sapte zile pe saptamana, 24 de ore din 24, si-a extins echipa la peste 60 de reprezentanti relatii clienti, organizati si specializati pe tipuri de servicii, si a optimizat numarul de linii telefonice astfel incat sa micsoreze considerabil numarul apelurilor in asteptare, in conditii de trafic normal.

“Acest nou mod de comunicare, mai performant si mai eficient, are la baza solicitarile adresate de clientii nostri pe care i-am considerat intotdeauna parteneri activi si dinamici ai companiei noastre. Investitiile facute de-a lungul timpului se regasesc in modul in care compania noastra se adapteaza permanent evolutiei cerintelor si preferintelor lor. Noile centre de relatii clienti inseamna, in primul rand, mai multe facilitati asociate serviciilor companiei noastre: reducerea timpilor de asteptare si eficienta in preluarea apelurilor, promptitudinea interventiei echipelor tehnice, personal specializat si orientat pro-activ catre rezolvarea rapida a tuturor solicitarilor clientilor nostri.

Cresterea gradului de satisfactie a fiecarui beneficiar al serviciilor noastre este cel mai important obiectiv al nostru, de aceea suntem convinsi ca prin acest nou mod de comunicare cu clientii companiei evidentiem si mai mult rigurozitatea cu care ne-am obisnuit sa tratam exigentele lor ..”declara Ana Maria Chisu, Manager Relatii Clienti CATV.

Pentru anul 2005 compania Astral si-a propus dezvoltarea acestor call-centere la nivel national, prin crearea de noi centre regionale care sa ofere posibilitatea preluarii tuturor activitatilor de suport ale sucursalelor invecinate.

Despre Astral Telecom

DESPRE ASTRAL TELECOM S.A.

Astral Telecom S.A. este in prezent cel mai important furnizor national de servicii integrate de comunicatii electronice din Romania.

Infiintata in 1993 ca furnizor local de servicii de televiziune prin cablu, intr-unul din cele mai importante centre istorice si culturale ale Transilvaniei – Cluj Napoca, Astral Telecom si-a dezvoltat si extins cu succes portofoliul de servicii. La inceputul anului 2004 Astral Telecom beneficiaza de o puternica prezenta la nivel national, furnizand servicii de televiziune prin cablu in peste 750.000 de locuinte din peste 140 localitati, servicii de Internet si transmisii de date in peste 30 din cele mai importante judete ale tarii precum si servicii de telefonie fixa IP. Astral a fost primul operator alternativ de telefonie fixa care a semnat in 2003 acorduri de interconectare cu Romtelecom si cu operatorii GSM 900 Connex si Orange.

Portofoliul de servicii include:

§Televiziune prin cablu (CATV)
§Acces Internet (acces Intenet folosind medii de transmisie in banda larga: cablu TV, fibra optica, unde radio si linii telefonice inchiriate; precum si o gama de servicii web: Publicitate on-line, Solutii de gazduire, Dezvoltare de aplicatii si site-uri),
§Servicii de telefonie fixa ( nationala si internationala).

Clienti importanti:

Ambasada Statelor Unite ale Americii, Ministerul Informatiilor Publice, IGP, RoEduNet, Ministerul Sanatatii si Familiei, Ministerul Public (Parchetul General al Romaniei) Electrica SA, Filiala Muntenia Nord, Banca Transilvania, Universitatea Babes Bolyai Cluj-Napoca, Adevarul, Romania Libera, Trustul de Presa National, Hyundai Auto, SC UNITA.


Cornelia Gusa, PR Manager – Astral Telecom

Tel/fax 302 09 28
0740 11 53 11
comunicare@astral.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/astral-telecom/un-nou-concept-integrat-de-relatii-cu-clientii-astral-telecom-a-investit-peste-200000-usd-in-noile-centre-regionale-de-relatii-clienti