INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA
Alege impactul, alege increderea, alege Comunicatedepresa.ro! Cere o oferta personalizata pentru campanii electorale pe ziare.com, acasa.ro si comunicatedepresa.ro!Contacteaza-ne la info@comunicatedepresa.ro sau la 0374.112.675.
Noile tehnologii ZF și un plan de investiții strategic pe termen lung susțin transformarea
Timisoara - 27 iunie 2024
Comunicat tip Produse / Servicii in Auto, Industrie, Tehnologie
• ZF se dedică decarbonizării: noua transmisie TraXon 2 Hybid pentru vehicule comerciale grele
• Plan strategic de investiții pentru a doua jumătate a deceniului
• Extinderea flexibilității în dezvoltarea produselor și proceselor de producție pentru a răspunde cerințelor diversificate ale pieței și clienților
• Poziția de lider în inovare este susținută de investiții substanțiale în R&D și de capacitatea de transfer tehnologic rapid între diviziile noastre
Jeversen (Germania). În perioada premergătoare IAA Transportation 2024 , ZF își dezvăluie în cadrul Global Technology Day inovațiile în domeniile decarbonizării, șasiurilor, siguranței și digitalizării. Grupul tehnologic anunță, de asemenea, un nou sistem de transmisie hibridă pentru vehiculele comerciale grele, TraXon 2 Hybrid. Sub deviza „Inovație în mobilitatea vehiculelor comerciale”, ZF, lider de piață în furnizarea de soluții pentru industria vehiculelor comerciale, demonstrează capacitatea sa de a dezvolta rapid și rentabil un portofoliu extins de soluții pentru o mobilitate a viitorului curată, sigură și confortabilă. Fie pentru autoturisme, vehicule comerciale sau vehicule industriale, ZF promovează mobilitatea printr-o abordare consecventă de tehnologie deschisă, facilități de producție flexibile și aplicații tehnologice inter-divizionale.
Dr. Holger Klein, Director executiv al ZF Group dezvăluie inovațiile înaintea evenimentului IAA Transportation 2024
Prof. Dr. Laier, membru în Consiliul de Administrație al ZF Friedrichshafen AG
Pe lângă soluțiile dedicate electrificării totale a camioanelor și autobuzelor, noua transmisie TraXon 2 Hybrid de la ZF destinată vehiculelor comerciale grele va accelera tranziția către e-mobilitate și va contribui la atingerea obiectivelor globale de reducere a emisiilor de dioxid de carbon. Deoarece ritmul înmatriculărilor de vehicule complet electrice are o creștere mai lentă decât se aștepta - nu doar pentru autoturisme, ci și în sectorul vehiculelor comerciale - cererea pentru vehicule electrice stagnează, în special în Europa și SUA, ceea ce generează o competiție intensă la nivelul prețurilor în numeroase piețe. Cu toate acestea, ZF este pregătită să susțină etapele acestui proces și adaptările regionale necesare pe parcursul acestei tranziții.
„Prin abordarea noastră flexibilă și orientată către tehnologie, împreună cu portofoliul extins de produse și adaptabilitatea capacităților noastre de producție, suntem capabili să răspundem rapid la schimbările de pe piață. Aceasta ne permite să integrăm diferite tehnologii și să furnizăm clienților noștri soluțiile cele mai adecvate, eficient și la momentul potrivit în fiecare fază a procesului de transformare", declară Prof. Dr. Laier, membru în Consiliul de Administrație al ZF Friedrichshafen AG, responsabil pentru Commercial Vehicle Solutions and Industrial Technology Division și Corporate Production Function.
„Flexibilitatea este unul dintre dintre cele mai importante puncte forte ale noaste. De peste 100 de ani, deschiderea către noi tehnologii este parte integrantă din strategia corporativă a ZF. Această abordare continuă să ne aducă beneficii", declară Dr. Holger Klein, CEO al ZF Group .
Consolidarea avantajelor competitive: plan strategic centrat pe focalizare și agilitate
Pentru a asigura continuarea furnizării de soluții tehnologice avansate pentru o mobilitate curată, sigură și confortabilă, ZF definește clar direcțiile strategice necesare, începând chiar de astăzi. Prin intermediul unui plan strategic pe termen lung, grupul tehnologic își restructurează organizarea și accelerează procesele de inovare pentru a răspunde mai eficient la dinamica schimbărilor din industrie. Noua structură organizațională cuprinde unități de afaceri puternice pentru autoturisme, vehicule comerciale și sectoare industriale, completate de o rețea eficientă de servicii aftermarket. Toate segmente contribuie la menținerea pe un traseu de succes și rentabilitate pe termen lung.
În paralel, alte domenii vor beneficia de spațiul necesar pentru a evolua mai rapid și cu o mai mare agilitate, răspunzând astfel eficient cerințelor dinamice ale pieței, fie prin formarea de parteneriate strategice, fie prin obținerea unei mai mari autonomii. De exemplu, în sectorul în plină expansiune pentru asamblarea sistemelor de osii, parteneriatul strategic cu Foxconn, liderul mondial în producția de electronice, stimulează creșterea și crește baza de clienți a ambelor entități. Un alt exemplu concret este Divizia de Tehnologie de Siguranță Pasivă, acum rebranduită ca ZF LIFETEC. „Consolidându-ne punctele forte, construim un nucleu ZF solid și durabil, înconjurat de o flotă de bărci rapide, care facilitează dezvoltarea afacerii noastre principale", afirmă Dr. Holger Klein.
Performanțele Diviziei de Vehicule Comerciale validează eficacitatea acestei strategii: „Cu o creștere organică de 20% în 2023, divizia noastră de Soluții pentru Vehicule Comerciale a evoluat mult peste ritmul pieței. Împreună cu Divizia de Tehnologie Industrială, aceste două sectoare au performanțe excepționale și contribuie semnificativ la succesul companiei noastre."
Valoare adăugată pentru mai multe segmente: Extinderea cubiX la vehiculele comerciale
Expertiza ZF transcende segmentul vehiculelor comerciale, extinzându-se la majoritatea claselor de vehicule, creând astfel efecte de sinergie.
Ca rezultat, ZF beneficiază de transferuri de tehnologie și economii de scară la nivelul tuturor diviziilor. Astfel, Grupul este capabil să industrializeze rapid inovațiile și să le ofere clienților la prețuri competitive, consolidându-și astfel rolul de lider în transformarea industriei.
Un exemplu concret al acestei strategii este lansarea software-ului cubiX pentru controlul mișcării vehiculelor comerciale. În contextul creșterii automatizării, tehnologiile electrificate și conectate devin esențiale pentru gestionarea dinamică a vehiculelor. Producătorii de echipamente originale (OEM-uri) caută în mod activ modalități de a se diferenția, punând accent pe funcționalitate, simplificarea dezvoltării și standardizarea interfețelor, iar cubiX este dezvoltat special pentru a răspunde acestor nevoi. Software-ul de control al mișcării vehiculului de la ZF optimizează comportamentul acestuia îmbunătățind stabilitatea, siguranța, precizia și performanța. Interacționând atât cu sistemele de conducere virtuale, cât și cu actuatorii fizici ai vehiculului – fie că sunt produse de ZF sau nu – cubiX asigură o manevrabilitate optimă a vehiculului.
Inițial dezvoltat pentru sectorul autoturismelor, unde este deja un succes în producție de masă, ZF extinde acum portofoliul cubiX prin adăugarea unei oferte de control al mișcării vehiculului pentru clienții de vehicule comerciale, personalizată pentru nevoile lor individuale. „ZF intră astfel pe piață cu un portofoliu unificat și holistic pentru controlul avansat al mișcării vehiculului în toate segmentele de vehicule", spune Dr. Holger Klein.
De zece ori mai rapid cu ajutorul IA: inovația ZF Annotate pentru ADAS și AD
O altă inovație cheie ZF prezentată la Global Technology Day include serviciul AI bazat pe cloud – Annotate - gata pentru piață, cu care grupul revoluționează dezvoltarea sistemelor avansate și autonome de asistență de la Nivelul 2+ până la Nivelul 5. Soluția acționează ca un sistem de referință pentru testarea senzorilor, oferind o verificare încrucișată de înaltă precizie după adnotarea datelor primite în timpul testelor pe drum. Datorită algoritmilor inteligenți de urmărire 2D și 3D, sistemul de referință, care este potrivit atât pentru autoturisme cât și pentru vehicule comerciale, funcționează de până la zece ori mai rapid și este cu 80% mai eficient din punct de vedere al costurilor decât produsele comparabile de pe piață. Cu această inovație, ZF validează promisiunea sa de lider în transformare.
Unghiul mort eliminat: ZF înlătură teama de schimbare a benzii
Soluțiile pentru siguranța crescută în timpul condusului au fost, de asemenea, printre temele principale la Global Technology Day. Schimbarea benzilor este o manevră comună, dar potențial complexă, în special pentru camioanele cu remorci. În Jeversen, ZF prezintă un vehicul de testare propriu care poate face schimbarea benzilor mai sigură. Sprijinit de radar și camere, sistemul monitorizează situația traficului în modul de conducere automat, în timp ce supraveghează în continuare șoferul. Folosind avertizări acustice și vizuale, sistemul atenționează despre schimbările potențial periculoase ale benzilor sau le efectuează automat în situații non-critice. Astfel, până la 12% din toate accidentele de pe drumurile germane ar putea fi prevenite. În dezvoltarea sistemului, ZF a valorificat sinergiile la nivel de grup în tehnologiile de siguranță, deoarece aproximativ 50% din componente, inclusiv radarul și camera, proveneau din sectorul autoturismelor, unde au fost deja testate la scară largă.
Cu soluțiile și tehnologiile prezentate în Jeversen, ZF oferă o previzualizare a ceea ce va fi prezentat la IAA 2024 în Hanovra. În Pavilionul 21, Standul B54, din 17 până în 22 septembrie 2024, vizitatorii vor avea ocazia să vadă multe dintre tehnologiile inovatoare ale ZF live, la fața locului, și să schimbe idei cu experții ZF.
Legendă:
1) Pentru autoturisme, vehicule comerciale sau industriale, ZF promovează mobilitatea printr-o abordare consecventă de tehnologie deschisă, facilități de producție flexibile și aplicații tehnologice între divizii.
2) Premieră mondială: Accelerarea drumului către decarbonizare cu noul sistem de transmisie TraXon 2 Hybrid pentru vehicule comerciale grele.
3) Inițial dezvoltat pentru sectorul autoturismelor, unde este deja un succes în producția de masă, ZF mărește acum portofoliul cubiX prin extinderea sistemului de control al mișcării vehiculului la clienții de vehicule comerciale, personalizat pentru nevoile lor individuale.
4) Pentru a avansa și mai mult în dezvoltarea acestor soluții ADAS și AD, grupul de tehnologie a dezvoltat serviciul de validare ZF Annotate bazat pe cloud și IA.
5) Abordarea unghiului mort: ZF elimină, pentru camioane, teama de schimbare a benzii. Un vehicul de testare ZF arată cum schimbările benzii pot fi făcute mai sigur cu un sistem care permite alertarea, dacă un vehicul ocupă acea bandă.
6) Dr. Holger Klein, Director executiv al ZF Group.
7) Prof. Dr. Peter Laier, Membru în Consiliul de Administrație al ZF Group, responsabil pentru diviziile ZF Soluții pentru vehicule comerciale și Tehnologie industrială, precum și pentru Producția de funcții corporative în regiunea India.
Imagini: ZF
Contacte de presă:
Florian Laudan, Head of Corporate Communications
Telefon: + 49 151 20000276, e-mail: florian.laudan@zf.com
Frank Discher, Head of News, Content & Media, Commercial Vehicle Solutions
Telefon: + 49 7541 77960770, e-mail: frank.discher@zf.com
Martin Ehrenfeuchter, Press Spokesman Technology and Product Communication, ZF Group
Telefon: +49 7541 77 963 248, e-Mail: martin.ehrenfeuchter@zf.com
Despre ZF
ZF este o companie globală de tehnologie care furnizează produse și sisteme avansate de mobilitate pentru autoturisme, vehicule comerciale și tehnologie industrială. Gama sa cuprinzătoare de produse se adresează în primul rând producătorilor de vehicule, furnizorilor de mobilitate și companiilor start-up din domeniile transportului și mobilității. ZF electrifică o gamă largă de tipuri de vehicule. Prin produsele sale, compania contribuie la reducerea emisiilor, protejarea climei, precum și la îmbunătățirea mobilității sigure. Pe lângă sectorul auto – autoturisme și vehicule comerciale – ZF deservește, de asemenea, segmente de piață cum ar fi mașini de construcții și agricole, energie eoliană, propulsie navală, transmisii și sisteme de testare.
Cu aproximativ 168.700 de angajați în întreaga lume, ZF a raportat vânzări de 46,6 miliarde euro în anul fiscal 2023. Compania operează 162 de locații de producție în 31 de țări. Pentru mai multe informații de presă și fotografii, vă rugăm să vizitați: www.zf.com
ZF în România
ZF are aproximativ 4.700 de angajați în cinci locații din România: fabrici de producție în Timișoara, Roman, Oravița, Lupeni, Marghita și ZF R&D Tech Center din Timișoara.
Pentru mai multe informații de presă și fotografii, vă rugăm să vizitați: www.zf.com/ro
Locurile vacante curente la ZF Tech Center din Timișoara sunt listate aici: jobs.zf.com