ZF lansează Employer Branding Metaverse pentru a transforma achiziția de talente și implicarea angajaților

Timisoara - 31 mai 2024

Comunicat tip General in Auto, Tehnologie, HR

• Spațiul virtual oferă candidaților și angajaților o gamă largă de informații despre ZF și perspective de carieră
• Câteva caracteristici cheie permit interacțiunea și implicarea completă a utilizatorului

Friedrichshafen, Germania. ZF anunță lansarea Employer Branding Metaverse . Acest mediu virtual de ultimă oră redefinește standardele privind achiziția de talente și brandingul de angajator prin îmbinarea tehnologiei inovatoare cu implicarea interactivă a candidaților. Dincolo de a citi pe website-ul de carieră despre ZF, candidații pot pătrunde acum într-o lume virtuală adaptată care prezintă esența brandului, cultura corporativă și oportunitățile captivante care îi așteaptă.

 ZF Employer Branding Metaverse oferă o experiență imersivă și cuprinzătoare, permițând potențialilor candidați și angajaților să exploreze produse și oportunități de carieră și să se implice în evenimente live, într-o lume interactivă, virtuală. 

Martin Maas, Head of Employer Branding la ZF

„ZF Employer Branding Metaverse oferă o experiență imersivă și cuprinzătoare, permițând potențialilor candidați și angajaților să exploreze produse și oportunități de carieră și să se implice în evenimente live, într-o lume interactivă, virtuală”, spune Martin Maas, Head of Employer Branding la ZF. „Această inițiativă subliniază angajamentul ZF față de inovare nu doar în cadrul gamei noastre de produse, care beneficiază deja de soluțiile X-Reality, ci și în strategiile de recrutare și implicare a angajaților.”

Situat central în Metaverse este un spațiu global care oferă vizitatorilor o gamă largă de informații despre obiectivele companiei și acoperirea sa globală. În completarea acestora sunt cinci spații regionale care pun în evidență țările și regiunile specifice în care operează ZF. Aceste zone dedicate sunt adaptate la nuanțele locale și oportunitățile profesionale disponibile, evidențiind amprenta extinsă a companiei și cultura sa incluzivă.

Metaverse este echipat cu mai multe funcții cheie concepute să îmbunătățească interacțiunea și implicarea utilizatorului:

    Instrumente de recrutare directă. Potențialii candidați pot programa întâlniri individuale cu recrutorii printr-un calendar online integrat, disponibil în fiecare spațiu regional. Candidatul decide dacă întâlnirea va avea prin videoconferință sau într-o sală de interviuri din Metaverse, folosind un avatar.Angajați în centrul atenției și evenimente live. Platforma oferă informații despre viața ambasadorilor ZF angajați și găzduiește evenimente live care facilitează interacțiunea și implicarea în timp real.Joc interactiv cu monede. Prin interacțiunea cu diverse conținuturi, utilizatorii câștigă monede. Astfel, ei  transformă învățarea despre reperele și inovațiile companiei într-o experiență ludică.

 

ZF Metaverse pentru Europa de Est

Fiind unul din spațiile regionale lansate în prima serie, Spațiul pentru Europa de Est, care include Polonia, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria și Serbia, oferă utilizatorilor o experiență captivantă de explorare a particularităților ZF în regiune. În Metaverse puteți găsi o prezentare generală a prezenței ZF în toate aceste țări.

În plus, creează o platformă unică ce permite potențialilor candidați să interacționeze cu ZF prin evenimente virtuale, campanii de social media etc. și să exploreze oportunitățile de angajare din regiune.

Pe lângă recrutarea externă, Metaverse îndeplinește și o funcție internă, găzduind târguri virtuale de carieră, în prima etapă. Acestea permit managerilor responsabili de angajări să promoveze posturi deschise și să interacționeze direct cu candidații interni în săli virtuale de interviuri confidențiale, sprijinind astfel focusul pe care compania îl are asupra mobilității interne și dezvoltării carierei. Alte cazuri de utilizare internă sunt în curs de dezvoltare pentru lansarea globală.

„Pentru ZF, o companie aflată în dezvoltare, este important să deschidem noi oportunități pentru angajații noștri și să atragem talente noi care să ne susțină, în special în domeniile tehnologice orientate către viitor”, spune Martin Maas. „Noul Metaverse, pe care l-am dezvoltat în mare parte cu resurse interne, ne sprijină în ambele sarcini.”

Noul ZF Employer Branding Metaverse poate fi accesat la următorul link:

https://viewer.rooom.com/space/2234064cea0a9ecd71b6954349dd91

 

Contact presă:

Marta Surowiec, Eastern Europe Communications,

telefon: +48 723 990-597, email: marta.surowiec@zf.com

 

Despre ZF

ZF este un concern tehnologic activ la nivel mondial. Compania livrează produse complexe și sisteme de mobilitate pentru autoturisme, vehiculele utilitare și tehnologie industrială. Cu un program complex de produse, ZF furnizează, printre altele, soluții complete pentru producători auto consacrați, precum și pentru furnizorii de mobilitate și companiile nou înființate în domeniul transporturilor și mobilității. ZF electrifică vehicule dintr-o gamă largă de categorii și contribuie cu produsele sale la reducerea emisiilor, la protejarea climei și la o mobilitate mai sigură. Pe lângă sectorul de automobile și vehicule utilitare, ZF deservește segmente de piață precum utilaje de construcții și agricole, energie eoliană, transport maritim, tehnologie feroviară și sisteme de control/testare.

În anul 2023, ZF a atins vânzări de 46.6 miliarde de euro, cu aproximativ 168.700 de angajați la nivel mondial. Compania este reprezentată în 162 de unități de producție din 31 de țări.

Pentru mai multe informații de presă și fotografii, vă rugăm să vizitați: www.zf.com

 

ZF în România

ZF are aproximativ 4.700 de angajați în cinci locații din România: fabrici de producție în Timișoara, Roman, Oravița, Lupeni, Marghita și ZF R&D Tech Center din Timișoara.

Pentru mai multe informații de presă și fotografii, vă rugăm să vizitați: www.zf.com/ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/atu-advertising1/zf-lanseaza-employer-branding-metaverse-pentru-a-transforma-achizitia-de-talente-si-implicarea-angajatilor