Austral Trade - 20 de ani de brand 100% romanesc

BUCURESTI - 11 noiembrie 2013

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri

Austral , brand 100% romanesc, cu o cifra de afaceri de 9.7 milioane de euro in 2012, aniverseaza anul acesta 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca de birotica si papetarie . Pentru a evidentia pasiunea caracteristica pentru lucrurile bine facute, branding-ul aniversar s-a construit in jurul amprentei, ca element central.

Austral - 20 de ani- brand romanesc

Austral - 20 de ani- brand romanesc

Inca de la infiintare, business-ul a inregistrat o crestere constanta, traversand cu rezultate destul de bune perioada de criza. Astfel, cifra de afaceri, a inregistrat o scadere fireasca, de la 10.7 mil euro in 2008, pana la 8 mil. euro in 2009, insa ulterior au existat cresteri constante de la an la an. In 2010, cifra de afaceri a crescut usor la 8.8 mil. euro, iar in 2011, a inregistrat 9.4 mil. euro, in prezent aflandu-se pe o panta ascendenta.

Austral are si un brand propriu de produse, sub care comercializeaza bibliorafturi, caiete mecanice, mape de carton cu elastic, dosare plic si dosare de incopciat cu gheare sau gauri.

In prezent, articolele de birotica si papetarie puse la dispozitie se incadreaza in 5 mari categorii: Organizare si arhivare , Prezentare, Creare documente , Imagine si identitate si Administrativ .

Printre marcile de renume comercializate de Austral se numara: Schneider, Rexel , Dahle , Novus, Clairefontaine , Rhodia , Exacompta , Data Copy, Tarifold, Parker, Dymo, Pierre, Quo Vadis, 2x3, 3M, Durable.