ANUNT DEMARARE PROIECT „Granturi pentru capital de lucru” pentru AVALON EVENTS SRL

Luna De Sus - 13 iulie 2021

Comunicat tip Administrativ / Management in #CSRcovid19

„Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014 – 2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Sigle

Sigle

Proiect finanțat în cadrul măsurii „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma AVALON EVENTS SRL 

Contract de finanțare numărul: M2-8888 din 30.04.2021

Societatea AVALON EVENTS SRL, cu sediul în CLUJ, localitatea Luna de Sus, str. Mică, nr. 542, telefon 0744868393, înregistrată la oficiul Registrului Comerţului sub nr. J12/3048/2011, CUI RO 29444273, reprezentată legal prin Serban Mihaela, în calitate de Beneficiar a început la data de 13.07.2021 implementarea proiectului finanțat prin măsura „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” in conformitate cu prevederile schemei de ajutor de stat instituită prin Ordonanța de urgență nr. 130 din 31 iulie 2020, privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Valoare grant: 190.261,65 Lei

Valoare cofinanțare: 28.539,2475 Lei

Valoare totală a proiectului: 218.800,8975 Lei

Locația implementării: Luna de Sus, strada Mică, nr. 542, jud. Cluj, România

Perioada de implementare a proiectului: 1 an, de la data semnării contractului de finanțare, până la data de 13.07.2022.

Contract de finanțare numărul: M2-8888 din 30.04.2021

Obiectul contractului îl reprezintă ajutorul de stat acordat sub formă de grant pentru capital de lucru, în baza formularului electronic de înscriere şi a documentaţiei anexe, prin măsura “Granturi pentru capital de lucru”, implementată de către Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) şi Agenţia pentru IMM, Atragere de Investiţii şi Promovarea Exportului (AIMMAIPE), în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, cu completările şi modificările ulterioare.

Rezultate în urma implementării proiectului: Menținerea sau suplimentarea numărului de angajați existenți la data înscrierii electronice pentru o periodă de minim 6 luni de la obținerea finanțării si combaterea efectelor negative ale COVID-19 asupra activitatii AVALON EVENTS SRL

Proiectul este cofinanțat din FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE, Axa prioritară 3 - Sprijinirea IMM-urilor ca reacție la pandemia COVID-19, Prioritatea de investiții 3d - Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare.

Furnizorul ajutorului de stat este Ministerul Fondurilor Europene (MFE), iar măsura este implementată de către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri (MEEMA) în parteneriat cu Agențiile pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Atragere de Investiții și Promovare a Exportului (AIMMAIPE) și Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr.130/2020 şi ale Hotărârii Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, cu modificările și completările ulterioare.

 

Date de contact beneficiar:

Denumire firmă: AVALON EVENTS SRL

Adresă: Luna de Sus, str. Mică, nr. 542, judeţul Cluj, România

Telefon: 0744-868393, E-mail: office@avalonevents.ro, avalon.events@yahoo.com

Despre AVALON EVENTS

Avalon Events este o companie de organizare de evenimente, fondată in anul 2011, care vă pune la dispoziție închirierea logisticii pentru evenimente indoor și outdoor, corporate și private, logistică și servicii de catering, deținând o diversificată bază de logistică pentru întreaga gamă de servicii necesară organizarii evenimentelor. Între serviciile oferite de companie se numără organizarea de evenimente, închiriere logistică, consultanță, proiectare. Datorită experienței de peste 10 ani în acest domeniu, echipa noastră se ocupa cu profesionalism de realizarea cu succes a evenimentelor și, totodată, oferă soluții potrivite solicitării fiecărui client în parte, cu ajutorul logisticii noastre.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/avalon-events/anunt-demarare-proiect-granturi-pentru-capital-de-lucru-pentru-avalon-events-srl