ACER este lider pe piata notebook-urilor EMEA (Europe, Middle East & Africa).

BUCURESTI - 28 martie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Fisiere atasate:

4568-2. acer history

Pe piata notebook-urilor EMEA, ACER se claseaza pe primul loc cu o cota de piata de 17.5% in 2004.
In Romania, ACER se afla pe locul 7 la sectiunea notebook-uri cu o cota de piata de 5,4% in 2004, astfel inregistrand o crestere de 71,4% fata de 2003.

ACER este lider pe piata notebook-urilor EMEA (Europe, Middle East & Africa).

ACER, unul dintre primii cinci producatori pe plan mondial al PC-urilor de marca, cu o eficienta strategie de marketing, cu cele mai fiabile solutii IT care vin in intampinarea nevoilor si idealurilor clientilor sai, a prezentat in cadrul conferintei de presa obiectivele si strategiile pentru anul in curs ce urmeaza a fi aplicate in Romania si pe plan international.

Infiintata in 1976, ACER Inc. are in prezent 5.600 de angajati care sprijina dealerii din peste 100 de tari si atingand in 2004 o cifra a veniturilor estimate de 6.8 bilioane de dolari. “ACER urca triumfator pe piata mondiala a PC-urilor datorita Modelului Noul Canal de Afaceri si mai presus datorita angajamentului sau de a dezvolta produse si servicii orientate catre client” a declarat J.T. WANG, presedintele companiei ACER.

Pe piata notebook-urilor EMEA, ACER se claseaza pe primul loc cu o cota de piata de 17.5% in 2004.
In Romania, ACER se afla pe locul 7 la sectiunea notebook-uri cu o cota de piata de 5,4% in 2004, astfel inregistrand o crestere de 71,4% fata de 2003. In 2005, ACER tinteste sa ocupe locul 2 in segmentul notebook-urilor - cu o cota de piata de 20%, locul 5 in segmentul LCD si sa intre intre primii 10 pe segmentul PC-urilor.

Pentru a-si atinge obiectivele ACER intentioneaza sa se foloseasca de un mix de “P-uri”:
- produse de inalta clasa ca tehnologie si calitate
- preturi excelente prin dezvoltare proprie si inalta experienta in productie; costuri mici pe plan European si local printr-o excelenta productivitate
- prezenta (disponibilitate/ adaptabilitate) printr-un suport specializat pe canalul IT care sa duca la servicii de calitate indreptate catre client
- promovare prin activitati de PR, publicitate, construirea imagii si suportului pentru canalul de afaceri (newsletter, POSM, etc)

In acest sens, ACER s-a decis sa aplice o strategie bazata pe:
1. Vanzari numai prin modelul de distributie indirecta (distribuitori, etc)
2. Profitul trebuie adus de dealeri
3. Stabilitate pe termen lung

ACER continua inovatia si crearea de noi concepte de produse PC in numele motto-ului sau: “ACER Da Putere Oamenilor”.

Despre BABEL COMMUNICATIONS

ACER recunoaste importanta canalelor de afaceri pentru a ridica cota de piata si pentru a aduce produse si servicii de valoare clientilor sai. De altfel, compania ACER a creat si o retea de servicii “e-caring” bazata pe principiul infrastructurii globale si grijii fata de clienti la nivel local , pentru a se asigura ca toti clientii sai pot beneficia de serviciile ACER 24 de ore din 24, 365 de zile pe an.
Magda Megelea / Babel Communications
magda@babel.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/babel-communications/acer-este-lider-pe-piata-notebook-urilor-emea-europe-middle-east-africa-