VEKA începe 2010 cu premiul Business Award

BUCURESTI - 25 martie 2010

Comunicat tip General in Constructii

VEKA AG a fost premiată pentru excelenţă în managementul relaţiilor cu clienţii.
La începutul acestui an, compania VEKA AG a primit distincţia Axia-Award 2009 pentru managementul unic al relaţiilor cu clienţii. Festivitatea de premiere a avut loc la Nordrhein-Westfalen, Germania, în prezenţa Ministrului Economiei Landului Nordheim-Westfalen, dna Christa Thoben.

VEKA începe 2010 cu premiul Business Award


VEKA AG a fost premiată pentru excelenţă în managementul relaţiilor cu clienţii.

La începutul acestui an, compania VEKA AG a primit distincţia Axia-Award 2009 pentru managementul unic al relaţiilor cu clienţii. Festivitatea de premiere a avut loc la Nordrhein-Westfalen, Germania, în prezenţa Ministrului Economiei Landului Nordheim-Westfalen, dna Christa Thoben.

Prestigiosul premiu Axia-Award 2009 se adaugă premiilor câştigate anterior de VEKA, dovedind hotărârea companiei de a menţine an de an standardele de calitate în activitatea sa. Astfel, în octombie 2004, VEKA se alatura companiilor Microsoft, IBM, Ericsson şi Porsche premiate cu premiul de afaceri „Trophée International de l‘Industrie“ de către prestigiosul Institut International de Promotion et de Prestige. În noiembrie 2005, compania a primit premiul „ETHICS IN BUSINESS“ în urma unui proces naţional laborios, pentru eforturi depuse în protecţia mediului şi a responsabilităţii sociale.

“Disticţia cu premiul Axia-Award 2009 reconfirmă filosofia de succes a companiei noastre, apreciată de către clienţii săi din întreaga lume pentru capacitatea de inovare şi pentru colaborarea partenerială” a menţionat cu această ocazie domnul Alexandru Oancea, Marketing & PR Manager, VEKA România.

„Premiul Axia-Award 2009 a fost dedicat factorilor de succes ai unui management eficient. Au fost selectate întreprinderi mijlocii care, în ciuda vremurilor dificile sau tocmai în vremuri dificile îşi desfăşoară activitatea în mod sustenabil şi eficient”, a explicat Prof. Dr. Andrea Dutzi, de la Universitatea particulară Witten-Herdecke, membru al juriului.

Filozofia VEKA pune clientul în centrul atenţiei. “Furnizorul nu este văzut doar ca un simplu producător de sisteme de profile PVC pentru uşi, ferestre şi obloane, ci şi ca partener competent al clienţilor săi”, explica domnul Alexandru Oancea. Pentru fidelizarea clienţilor săi, VEKA oferă acestora consiliere de specialitate în propriul centru de instruire, sprijin în participarea la licitaţii, suport în activităţile de distribuţie precum şi în domeniul programelor informatice pentru producţia de tâmplărie, asistenţa pe teren gratuită în cazul reclamaţiilor etc.

Şi aspectul ecologic a constituit un avantaj în cadrul evaluării. VEKA a punctat la acest capitol prin dezvoltarea uneia din cele mai moderne fabrici de reciclare din Europa: instalaţia de reciclare a tâmplăriilor uzate şi a deşeurilor PVC rezultate din producţie, fabrică situată în Behringen, Germania.

Grad înalt de inovare. Cu ocazia decernării Axia-Award 2009 a fost onorată şi capacitatea de inovare a companiei. 'Premiaţii au reuşit o combinaţie excelentă între activităţile de inovare, managementul resurselor umane şi retenţia clienţilor, precum şi folosirea oportunităţilor de pe piaţa externă”, a remarcat Deloitte, reţeaua internaţională de firme care oferă companiilor din toate domeniile economiei servicii de audit, consultanţă juridică, fiscală şi de management.







Despre BABEL COMMUNICATIONS

Despre VEKA
Compania VEKA este fondată în anul 1969 prin preluarea producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea 8 angajaţi. Prin continua dezvoltare de-a lungul anilor, compania ajunge astăzi să numere peste 1.100 de angajaţi la sediul central din Sendenhorst, care se întinde pe o suprafaţă de 240.000 mp, iar în lumea întreaga 26 de filiale însumind un număr de peste 3500 de angajaţi. VEKA ROMANIA SRL, înfiinţată în anul 2000, este deţinută în totalitate de către VEKA AG şi are în acest moment peste 30 de angajaţi, derulând relaţii de afaceri cu peste 180 de parteneri. Sistemele de uşi şi ferestre VEKA, exclusiv clasa A (conform normativelor europene aplicabile şi în România), oferă clienţilor profile individualizate de categorie premium, care satisfac cele mai pretenţioase gusturi, precum şi profile cu design specific. Aceste sisteme oferă soluţia ideala atât din punctul de vedere al funcţionalităţii, stabilităţii şi uşurinţei întreţinerii, cât şi în ceea ce priveşte durabilitatea şi protecţia mediului înconjurător. Fie că este vorba de ferestre, uşi, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA oferă orice tip de soluţie.

Pentru mai multe informaţii: www.veka.ro; www.veka.com
Date de contact:
VEKA ROMANIA S.R.L.
Sediu si depozit: Sos. Bucuresti, nr. 55
Com. Ciorogarla, Jud. Ilfov
Tel.: (031) 860 01 00 • (031) 860 01 01
Fax: (031) 860 01 02 • (031) 860 01 03
E-mail: sales@veka.ro

Ioana Saulea, PR senior adviser, Springer&Jacoby
ioana.saulea@s-j.ro