Băneasa Shopping City - centrul comercial cu cei mai mulţi fani pe Facebook și locația cu cele mai multe check-in-uri din România*

BUCURESTI - 22 februarie 2012

Comunicat tip General in Social

Băneasa Shopping City anunţă depăşirea pragului de 40.000 de fani pe pagina de Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, devenind astfel centrul comercial cu cei mai mulţi fani din România.

De asemenea, centrul comercial a înregistrat cele mai multe check-in-uri din România cu un total de 31.819 check-ins conform http://www.facebrands.ro/places  (14.468 pe Facebook și 17.351 pe Foursquare).

Săptămânal, informația Băneasa Shopping City ajunge la peste 200.000 de utilizatori de internet (date aferente săptămânii 3-9 februarie 2012), luând în considerare și publicitatea de pe acest canal.

          “Strategia de marketing a Băneasa Shopping City se bazează pe feedback-ul clienţilor şi al partenerilor. Dorim să fim deschişi, să comunicăm rapid şi corect direct către publicul nostru țintă, iar social media ne oferă această posibilitate. Facebook a devenit pentru noi un canal de comunicare foarte important, reuşind să ne apropie de clienții noștri și să ne ajute să le oferim lucrurile pe care și le doresc. Aceștia ne oferă zi de zi feed-back, pe baza căruia ne îmbunătățim permanent activitatea. Deschiderea spre acest canal de comunicare ne-a adus oportunităţi şi plus de valoare, valabile credem noi pentru ambele părți. Trăim într-o eră digitală, iar informaţia este vitală”, a declarat Loredana Popa, Sales & Marketing Director Băneasa Developments.

          Utilizatorii de Facebook/Băneasa Shopping City sunt 75% femei și 25% bărbați, majoritatea având până în 34 ani, dornici să fie conectați la tot ce se întamplă în piață și să ia decizii de cumpărare în urma unor informații complete și reale. Activitatea pe Facebook a Băneasa Shopping City a început în data de 20 noiembrie 2009. De atunci, în fiecare zi, utilizatorii sunt ţinuţi la curent cu cele mai noi lansări, promoții, reduceri, concursuri şi evenimente.

          Cele mai căutate informații sunt cele cu privire la noutăţile, promoțiile oferite de magazinele din centrul comercial și concursurile organizate, atunci având și cele mai multe vizite.

Despre Baneasa Developments

* Toate informațiile au ca surse: instrumentul de analiză insights oferit de Facebook administratorilor de pagini, http://www.facebrands.ro și https://foursquare.com/

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/baneasa-developments/bneasa-shopping-city-centrul-comercial-cu-cei-mai-muli-fani-pe-facebook-i-locaia-cu-cele-mai-multe-check-in-uri-din-romnia