INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA
Alege impactul, alege increderea, alege Comunicatedepresa.ro! Cere o oferta personalizata pentru campanii electorale pe ziare.com, acasa.ro si comunicatedepresa.ro!Contacteaza-ne la info@comunicatedepresa.ro sau la 0374.112.675.
De la o piață de preț, la o piață de calitate
Bacau - 17 februarie 2015
Comunicat tip Produse / Servicii in Arhitectura / Design, Constructii
„Să lupți împotriva curentului nu este ușor. Pe o piață orientată spre prețuri mici, Barrier refuză categoric succesul de vânzări pe termen scurt, cu produse nesigure și ieftine. Alegem calea grea, dar corectă, pentru că este un punct sub care nu putem și nu vrem să coborâm” – ne declară Adrian Gârmacea, fondatorul Barrier – „de fapt, nici nu vrem să ne apropiem de acel punct – cum ne-am mai putea privi în ochi clienții peste ani, când se va fi dovedit că ferestrele la un preț scăzut au produs de fapt mai multă pagubă decât protecție? Mă refer la acea economie obținută prin compromis și nu dintr-o atentă optimizare a raportului preț – calitate”. Am auzit multe răspunsuri de la oameni de afaceri, dar această declarație spusă pe un ton determinat, m-a încântat, bucurându-mă că pot sta în fața unui om pasionat de ceea ce face, perfecționist, dedicat unei cauze benefice: crearea de ferestre și uși care să protejeze real căminele clienților săi.
Punctul cheie al acestei analize este înțelegerea diferenței dintre „economia de preț” obținută prin compromis, nociv în timp, și „prețul echilibrat” – obținut prin optimizarea continuă a proceselor de achiziție și producție. În practica realizării ferestrelor, lucru întâlnit de altfel și în alte domenii, întâlnim 3 zone de produse, grupate în funcție de raportul calitate – preț: zona de preț (preț mic, calitate scăzută), zona de echilibru (preț mai mare, dar calitate certificată) si zona Premium (preț mare, calitate și extraopțuni de top). Economia de preț ascunde o capcană: clientul consideră că producătorul a redus la maximum marginea de profit și alte costuri de producție, nefăcând rabat la calitatea materialelor și a producției, dar în realitate, lucrurile nu stau chiar așa. Producătorii din această zonă orientate spre preț redus susțin perpetuarea acestei percepții, de fapt singurul lucru nealterat rămânând profitul producătorului. Reducerea se operează prin utilizarea unor materiale slab-calitativ, uneori necertificate sau prin utilizarea forței de muncă slab pregătite și utilaje neperformante. Compromisul este major deoarece, în timp, aceste lucruri, mascate inițial, vor deveni evidente: funcționarea tâmplăriei va fi defectuoasă, izolarea termică (comportamentul în condiții meteorologice extreme) nu va fi corespunzătoare, toate acestea ducând invariabil la cheltuieli mai mari de încălzire sau climatizare, la realizarea unor reparații frecvente sau chiar la înlocuirea acesteia.
Calitatea pe care un producător o certifică, vi se transfera odată cu produsele, dând măsura profesionalismului și onestității acestuia, relevând astfel de ce este important ca materialele utilizate să fie de calitate, având caracteristici testate și constante în timp. Este foarte important ca lanțul tehnologic să fie compus din echipamente performante și precise, iar fluxul tehnologic să fie informatizat și gestionat de profesioniști. Toate acestea sunt înglobate în prețul produsului, dându-i valoare în timp. Toate acestea vă dau garanția că veți realiza economii, atât pe termen scurt, prin lipsa reparațiilor suplimentare, cât și pe termen lung, prin satisfacția unui produs durabil. În câțiva ani, aceste economii vor face ca prețul real plătit pentru tâmplărie să fie mai mic decât dacă ați fi cumpărat o tâmplărie ieftină.
Chiar dacă v-ați putea monta ferestre noi în fiecare zi sau de câte ori doriți, cu siguranță acesta nu ar fi modul în care ați alege să vă petreceți timpul liber. Decizia de cumpărare pe care o veți lua pentru înlocuirea zilnică a ferestrelor casei dvs. va fi făcută bazându-vă pe experiența deja acumulată. Totuși, acest lucru este imposibil: investiția este mult prea mare, consecințele mult prea importante pentru a putea experimenta atât de des. Din aceste motive, vă oferim un ghid infografic pentru a vă ajuta să cântăriți obiectiv decizia de achiziție, ghid prin care să puteți evalua adevărata valoare a tâmplăriei pe care o veți cumpăra.
Politica de performanță a produselor Barrier pleacă de la un principiu sănătos de poziționare: cele mai bune materiale, prelucrate cu tehnologie de ultimă oră, de către oameni bine pregătiți și pasionați. Cel mai important lucru pe care trebuie să îl rețineți atunci când achiziționați ferestrele casei dvs. este că prețul plătit pentru materiale și pentru procesarea acestora vi se întoarce în valoarea produsul primit.
Despre Barrier
Liderul zonei de est a Romaniei in productia tamplariei termoizolante din PVC, BARRIER, vizeaza continuarea proiectului de extindere a gamei de produse si servicii, dupa ce in acest an a inaugurat mai multe linii tehnologice. Pentru realizarea planurilor propuse, compania investeste permanent atat in tehnologia necesara pentru imbunatatirea calitatii cat si in instruirea personalului.
-
Gabriel Miron - Manager Marketing
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- BARRIER
-
Pagina contact: Contact ELECTRIC PLUS