Eveniment in premiera la Bacău, 11EVEN sustinut de BARRIER

Bacau - 9 mai 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Constructii, Social

Centrul de Afaceri și Expoziții “Mircea Cancicov” Bacău a gazduit in premiera evenimentul 11Even. Intelegand importanta unei manifestari de acest tip, BARRIER a participat alaturi de organizatori ca sponsor principal.

Eveniment 11Even

Eveniment 11Even

Centrul de Afaceri și Expoziții “Mircea Cancicov” Bacău a gazduit miercuri 7 mai, in premiera evenimentul 11Even. Intelegand importanta unei manifetsrai de acest tip, BARRIER a participat alaturi de organizatori ca sponsor principal.

11EVEN este un eveniment organizat de Asociația Mutatis Mutandis, care va aduce în Bacău 11 personalități naționale, 350 de persoane interesate de antreprenoriat și dezvoltare personală și firme importante.

Evenimentul la care a participat si ElectricPlus, firma de detine bandul Barrier, este organizat în regim de voluntariat, iar banii încasați vor fi donați pentru două cauze educative și inedite:

Susținerea programului de voluntariat YouthBankCentrul de Resurse și UrgențePsihologice

Comunitatea 11even înseamnă: 11 orașe din România, 50 persoane implicate în organizare, peste 2500 de persoane care au asistat la evenimente și 2178 minute de discurs.

Tema de anul acesta a fost “Bringing joy in life”. Programul de voluntariat YouthBank încurajează dezvoltarea unor abilități de antreprenoriat social, leadership, managament financiar și management al proiectelor, comunicare, negociere, lucru în echipă, prin responsabilizarea tinerilor și prin încurajarea implicării lor în comunitate.

Consecvent principiilor sale, Barrier sustine dezvoltarea abilitatilor  personale, acestea fiind un element indispensabil pentru imbunatatirea calitatii vietii.

Despre Barrier

Producatorul de tamplarie termoizolanta din PVC marca Barrier - Electric Plus - vizeaza continuarea proiectului de extindere a serviciilor si produselor oferite, dupa ce in acest an a inaugurat mai multe linii tehnologice. Pentru realizarea planurilor propuse, societatea investeste permanent atat in instruirea personalului, cat si in consolidarea notorietatii marcii, prin diferite campanii de comunicare si actiuni sociale.