Marketingul investitie sau cheltuiala?

BUCURESTI - 25 ianuarie 2017

Comunicat tip General in Afaceri, Constructii, Industrie, Media / Publicitate, Imobiliare

Live site

Barrier® a înțeles că pe o piață din ce în ce mai competitivă, totul contează: trebuie să poți să atragi cei mai buni oameni, să le pui la dispoziție cele mai moderne instrumente IT, să ai sistem de management financiar impecabil, o echipă de vânzări foarte dinamică și un brand foarte bine "îngrijit".

Marketing

Marketing

Marketingul investiție versus cheltuială?

Toată lumea are nevoie de sfaturi și strategii de marketing. Chiar și cei care au afaceri de succes.

Marketingul creează pentru orice afacere o valoare economică mai mare decât orice altă activitate, deținând un nivel de forță incomparabil pe baza căruia poate să influențeze afacerea – înțelegerea pieței, apărarea intereselor clientului, generarea inovației, construirea brandului, influențarea unei creșteri profitabile. 

Barrier® a înțeles că pe o piață din ce în ce mai competitivă, totul contează: trebuie să poți să atragi cei mai buni oameni, să le pui la dispoziție cele mai moderne instrumente IT, să ai sistem de management financiar impecabil, o echipă de vânzări foarte dinamică și un brand foarte bine "îngrijit".  

Marketingul presupune angajament. Angajament față de tine, că vei respecta deadline-urile, că vei duce la bun sfârșit proiectul; angajament față de clienți, că folosești toate informațiile pe care ți le livrează pentru a învăța; angajament față de mediul ce te înconjoară, pentru că marketingul te formează să vezi cu alți ochi ce este în jurul tău. 

Avantajele de care beneficiază orice partener Barrier® sunt: 

    - detalii despre marcă – notorietatea
    - branduluidetalii despre showroom-ul pilot/posibilitatea intrării în sistemul de franciză
    - date complete de contact referitoare la francizații din rețea pentru a se lua legătura cu ei
    - studii de piață
    - campanie integrată de marketing 

Barrier® aplică o campanie integrată de marketing care utilizează cât mai multe medii de comunicare, de la cele clasice la cele neconvenționale: spot tv, radio, print, outdoor, online, direct, evenimente și așa mai departe. 

În ultimii 20 de ani, schimbări importante și-au pus amprenta asupra vieții economico-sociale, atât pentru consumator cât și pentru noi, de aceea conceptul de comunicarea integrată de marketing trebuie reconsiderat având în vedere următoarele aspecte:

Trecerea de la o comunicare de tip Push spre comunicarea de tip Pull, proces în care consumatorul deține puterea asupra mesajelor transmise, el având posibilitatea de a obține informații prin intermediul Internetului, a rețelelor sociale, blogurilor etc.Datorită noilor tehnologii informaționale și comunicaționale, consumatorii au posibilitatea de a interacționa între ei, Barrier® nemaifiind singura sursă de informareMăsurarea și evaluarea rezultatelor companiei integrate de marketing, întrucât consumatorii, și nu managerii, sunt cei care integrează instrumentele de comunicareÎnțelegerea modului în care funcționează integrarea demersurilor comunicaționale ale organizației, astfel încât să obținem sinergie. 

"Lucrând împreună în zone precum segmentarea clienților, identificarea informațiilor relevante, randamentul investițiilor în marketing, optimizarea portofoliului de produse și guvernanța digitală, oamenii de vânzări și  de marketing ajută compania să se adapteze la o nouă realitate și să așeze bazele unui parteneriat pu­ternic și productiv în viitor", a declarat Gabriel Miron -  Manager Marketing.

PR-ul reprezintă o componentă de bază a mixului de marketing, contribuind la creșterea notorietății brandului, susținerii  campaniilor de promovare, având un R.O.I de 3.53. Procentul de expunere al brand-ului Barrier® (S.O.V.), în cadrul afișărilor publicitare pentru piața de tâmplărie, a fost de 85%.

Investiția în on-line 2016 a fost similară cu cea din 2015, însă rezultatele au fost de 2.5 mai bune (creștere de 115% a conversiilor). Cea mai mare creștere a fost realizată pe campaniile pentru Ferestrele Barrier® - 220% creștere a conversiilor. Conform analizei efectuate în on-line, mai mult de ¼ din lead-uri vin din Mobile. 

Adaptarea continuă a Barrier® este necesară datorită modificărilor care intervin în nevoile și așteptărilor clienților, dar nu trebuie neglijate strategiile și eforturile concurenților pentru menținerea poziției de lider pe piața tâmplăriei termoizolante. Oricare element al mixului comunicațional devine un punct decisiv al avantajului competitiv și contribuie hotărâtor la atingerea obiectivelor competitive ale companiei pe piețele în care activăm. Coerența demersurilor întreprinse de Barrier® este asigurată prin comunicarea integrată de marketing. Aceasta constituie un avantaj suficient de mare încât să facă diferența fată de concurenți și care să poată fi menținut pe termen lung în condițiile schimbărilor înregistrate pe piețele pe care activăm și ale acțiunilor concurenților.

 “Atunci când vine vorba de a crește vânzările unui business, nu este niciun secret la mijloc. Acest așa zis „secret” este atât de simplu precum ai spune: trebuie să înțeleg care sunt nevoile și așteptările consumatorilor noștri, creând un spațiu de piață necontestat și făcând concurența irelevantă”, a declarat Valentin Stan – Manager Vânzări.

 

 

 

Despre Barrier

Liderul zonei de est a Romaniei in productia tamplariei termoizolante din PVC, BARRIER, vizeaza continuarea proiectului de extindere a gamei de produse si servicii, dupa ce in acest an a inaugurat mai multe linii tehnologice. Pentru realizarea planurilor propuse, compania investeste permanent atat in tehnologia necesara pentru imbunatatirea calitatii cat si in instruirea personalului.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/barrier/marketingul-investitie-sau-cheltuiala