De ce optimizare SEO?

Drobeta Turnu-Severin - 20 ianuarie 2017

Comunicat tip General in Media / Publicitate

SEO, SEO, SEO. În ultimul timp n-auzim altceva decât Search Engine Optimization – SEO, SEO de calitate, SEO pe termen lung!
Ei bine, știi de ce contractează cei care au afaceri online servicii SEO?

Bavali Expert

Bavali Expert

SEO, SEO, SEO. În ultimul timp n-auzim altceva decât Search Engine Optimization – SEO, SEO de calitate, SEO pe termen lung!

Ei bine, știi de ce contractează cei care au afaceri online servicii SEO?

Pe scurt, pentru că vor să vândă și vor să aibă succes. Vor să ajungă numărul 1 nu doar în căutările Google, pe anumite cuvinte cheie, ci și pe piața din care fac parte. Astăzi, toate marile magazine care se bucură de succes pe internet și-au construit popularitatea cucerind motoarele de căutarea. Poți intra în casele românilor doar dacă stăpânești motoarele de căutarea și rețelele sociale, altfel te lupți cu morile de vânt. Concurența este atât de mare încât fără publicitate nu faci nimic, oricât de spectaculoase și ireproșabile ar fi serviciile și/sau produsele tale.

Chiar în această clipă pierzi bani. Pierzi bani pentru că nu ești pe prima pagină în Google, pierzi bani pentru că nu vinzi, pierzi bani pentru că nu ai încredere în puterea pe care marketing-ul și publicitatea online o au, pierzi bani pentru că apelezi la amatori, pierzi bani pentru că stagnezi și nu înțelegi că în aproximativ 12 luni, cât durează prima fază a procesului SEO, ți-ai putea dubla cifra de afaceri.

Exact, rezultatele nu se obțin bătând din palme. Cu cât concurența este mai mare, cu atât procesul SEO este mai greu, iar rezultatele, deși garantate, se lasă mai mult așteptate. SEO este o treabă matematică. Nu poți face SEO în grabă sau superficial. Chiar dacă în optimizarea SEO poți adopta și metode mai puțin ortodoxe, care forțează obținerea de rezultate, un specialist SEO adevărat n-ar trebui să le recomande și nici să le implementeze.

SEO este și riscant. Dacă procesul este realizat de niște amatori, atunci afacerea online ar putea fi îngropată definitiv și scoasă din indexările Google pentru o perioadă determinată sau nedeterminată. Odată „insultat” Google-ul, cu greu îl mai poți convinge că meriți o poziție bună în căutările motorului de căutare pe anumite cuvinte cheie.

Optimizarea SEO implică și creativitate. Într-adevăr, sunt realizate niște strategii aproape matematice, însă acestea ar trebui împletite cu idei de marketing inovatoare, care să asigure nu doar urcarea în paginile Google, ci care să contribuie și la brand awareness. Brand awareness-ul înseamnă că un brand este ușor de recunoscut și este extrem de popular în rândul consumatorilor.

Așadar, nu este de ajuns ca Google să-ți „placă”, să-ți „cunoască” și să-i atribuie „autoritate” afacerii tale în mediul online, trebuie să-ți câștigi notorietatea și în rândul consumatorilor. Nu îi neglija. Trebuie să-i atragi, să îi faci să viziteze site-ul afacerii tale, să-i convingi să cumpere și să-i fidelizezi prin tot felul de metode. Pentru toate aceste lucruri merită să cumperi servicii SEO .

Încă mai ești dispus să pierzi bani nefăcând nimic? Acest timp pe care nu îl fructifici l-ai putea transforma în bani, în profit, mai exact. De cât timp ai acea afacere online? De un an, de doi ani, de trei ani? Ei bine, până acum ar fi trebuit să fii pe prima pagină în Google, pe anumite cuvinte cheie, alături de alți competitori, iar pe rețelele de socializare ar fi trebui să ai până acum un cerc foarte mare de fani, de cel puțin 10.000 de persoane.

Nu există servicii SEO ieftine, sau cel puțin nu de calitate. SEO vine la pachet cu o analiză riguroasă, o consultanță pe măsură, un site de calitate, un conținut de calitate al site-ului și niște backlink-uri de cea mai bună calitate, printre altele. N-ai cum să cumperi așa ceva pe bani puțini, iar dacă totuși o faci, încercând marea cu degetul, o să fii penalizat și crede-mă, nu-ți dorești asta.

Procesul SEO începe cu un audit SEO complet, apoi se analizează cuvintele cheie, se realizează SEO On-Page, adică se umblă în structura site-ului și se elimină tot ce este în neregulă, apoi se începe procesul SEO Off-Page, partea grea, lungă și costisitoare. Se realizează un conținut de calitate, apoi acesta este distribuit pe site-uri cu autoritate și se crează o campanie de link building care nu face altceva decât să-ți urce propriul site în căutările Google pe anumite cuvinte cheie.

Dacă campania SEO este ajutată de campanii de video marketing și social marketing, atunci succesul este GARANTAT.

De ce SEO? Ca să nu-ți mai pierzi timpul și banii. Investește în afacerea ta, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.