BDR Associates din nou finalistă la SABRE Awards

BUCURESTI - 5 aprilie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

BDR Associates, asociat exclusiv al Grupului Hill&Knowlton în România, este din nou finalistă la SABRE Awards , premii ce recompensează proiecte excepţionale de PR din întreaga lume, în cadrul unei competiţii organizată în fiecare an de către prestigioasa publicaţie americană „The Holmes Report”.



Nominalizarea din acest an a agenţiei din România se înscrie la categoria 'Cel mai bun program dezvoltat pentru o companie de servicii financiare” pentru proiectul de responsabilitate socială „Valori Europene”, dezvoltat şi finanţat de către ABN AMRO Bank Romania în beneficiul studenţilor de la ASE, Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale. In aceeaşi categorie, au mai fost nominalizate patru proiecte provenind din ţări precum UK, Germania şi Slovenia.

Suntem onoraţi de această recunoaştere internaţională, care, iată, începe să devină o tradiţie pentru PR-ul românesc. Faptul că am fost nominalizaţi pentru a doua oară consecutiv la Sabre Awards nu face decât să ne întărească încrederea în calitatea şi valorile PR-ului românesc, pe care suntem mândri că avem şansa să le facem cunoscute pe plan internaţional. Succesul nostru se bazează pe experienţa şi profesionalismul echipei noastre, pe o muncă intensă şi exigentă, care ne-au adus de-a lungul timpului respectul clienţilor noştri, succesul nostru fiind, de fapt, succesul lor. Sperăm că îşi vor propune proiectele, în asemenea competiţii internaţionale, din ce în ce mai multe companii de PR din România, şi împreună să construim imaginea României dincolo de graniţele ţării , a declarat Catalina Stan, President&CEO, BDR Associates, Hill & Knowlton Associate.

La ediţia din anul acesta a competiţiei SABRE Awards au participat peste 1400 de proiecte (un număr de aproximativ 3 ori mai mare decât anul trecut) dintre care doar 250 au fost selectate ca finaliste. Reamintim ca în anul 2006, BDR Associates s-a calificat pentru marea finală de la Berlin, câştigând Marele Premiu SABRE pentru Cel mai bun proiect de responsabilitate socială din Europa de Est, precum şi menţiunea de excelenţă la categoria Cel mai bun proiect de PR pentru relaţii comunitare .

SABRE Awards, însemnând Superior Achievement in Branding and Reputation, este o competiţie internaţională cu tradiţie din industria de comunicare a cărei misiune este să premieze eficienţa şi abilitatea companiilor de relaţii publice de a atinge rezultate reale şi măsurabile în campaniile pe care le desfăşoară.

Ceremonia de decernare a premiilor SABRE Awards 2007 va avea loc la Barcelona, pe 24 mai, a.c.
Despre programul ABN AMRO „Valori Europene”

Programul ABN AMRO Valori Europene se adreseaza studenţilor din anul IV ai Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale, Facultăţii de Finanţe şi Bănci, precum şi studenţilor altor facultăţi din cadrul Academiei de Ştiinţe Economice din Bucureşti. Programul include cursuri, seminarii interactive şi ateliere de lucru în cadrul cărora sunt prezentate experienţa şi tradiţia europeană în promovarea valorilor recunoscute în instituţiile financiare ale ţărilor Uniunii Europene, valori ce reprezintă, în acelaşi timp, principiile ABN AMRO: integritate, profesionalism, respect şi spirit de echipă. Accesul este deschis tuturor studentilor care isi manifesta optiunea pentru acest curs si depun o cerere si un dosar de inscriere la secretariatul Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice, preliminar deschiderii oficiale a noului an universitar. Programul ABN AMRO Valori Europene pentru promovarea culturii si conduitei in mediul bancar a reunit pana in prezent aproape 200 de studenţi care au participat la cursuri in intervalul 2003-2006. In anul universitar 2006-2007, au fost inscrisi aproximativ 60 de studenti din ultimul an ai Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale. Programul ABN AMRO Valori Europene va continua in anul universitar 2007-2008 cu cea de-a cincea editie, fiind institutionalizat inca de la editia a patra prin introducerea sa in programa de invatamant, la propunerea Academiei de Studii Economice si ca rezultat al calificativelor primite din partea studentilor care l-au nominalizat ca fiind dinamic, foarte interesant si purtator de informatii extrem de practice.

Despre BDR Associates

Despre BDR Associates:

Înfiinţată în 1995, BDR Associates a asigurat suport profesionist de comunicare strategică şi relaţii publice unui număr de mai bine de 400 de clienţi, dintre care peste 100 reprezintă mari companii naţionale şi multinaţionale, instituţii ale statului, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii neguvernamentale din România şi Republica Moldova, unde a deschis un birou în 2002. Printre clienţii majori ai agenţiei se numără: ABN Amro, Pirelli, Afton Chemical, Cisco, P&G, HP, Euromall, Alconex, Monsanto, Superbrands, Agenţia Naţională pentru Dezvoltarea Zonelor Miniere (ANDZM). De la inceputul anului 2007, printre clienţii câstigaţi prin licitaţii, se numără : British American Tobacco Romania, Lena Constructii Romania, Chemonics International Inc (program USAID). În 2003 BDR Associates a semnat acordul de asociere exclusivă cu Hill & Knowlton, devenind astfel parte din reţeaua internaţională a uneia dintre primele trei companii de PR ale lumii. Începând din 2004, BDR Associates şi-a dezvoltat capacităţi de coordonare a unor proiecte regionale, pentru a asigura susţinere clienţilor. În 2006, cifra de afaceri a agenţiei a atins 1 550 000 de Euro. Sloganul lansat de agenţie la sărbătorirea a 10 ani de activitate – „Taking PR to the next level” – reprezintă misiunea asumată pentru viitor.

Petruta Petcu
petruta.petcu@bdr.ro