Beia Consult International anunta noutatile de la Siemens, Enterasys, Voxtron, Invision si Dialogic

BUCURESTI - 30 iunie 2010

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor anunta noutatile de la firmele partenere pentru centrale telefonice si networking Siemens- Enterasys, solutii de contact-center Voxtron, workforce management Invision si placi se procesare media Dialogic

Beia Consult anunta seminarul „Build your Unified Communications Solution on Dialogic® Media Gateways” pentru urmatoarele tipuri de aplicatii:

- filiale care au nevoie de modul de lucru „survivable”
- interoperabilitate cu peste 40 de provideri de trunchiuri SIP simultan
- integrare fax in Microsoft Exchange Server fax enabled

De asemenea Dialogic va expune la Standul #327 in cadrul conferintei „Microsoft 2010 Worldwide Partner Conference” din Washington D.C. unde vor fi prezentate mai multe solutii si raspunsuri la intrebari legate de solutii de comunicatii unificate.


Alaturi de firma partenera Voxtron este anuntat un workshop tehnic si un training care va cuprinde urmatoarele:

-Ca o solutie completa de contact-center, agenTel 6.2 are functionalitati precum multiple contact routing, inregistrare apeluri si statistici avansate
-Suport pentru front si back office utilizand aceeasi interfata. In acest fel utilizatorii din back office pot fi transformati in agenti de contact center completi prin doar un click de mouse
-Exemple de cele mai bune practici pentru Axxium & agenTel – descrieri detaliate pentru call flow (recording, rutari manuale, integrari cu baze de date, listening, ...)

De asemenea partenerii, clientii sau persoanele interesate pot sa descarce prin intermediul Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) versiuni de test, feature- si servicepacks precum si Plug-In-uri pentru diverse aplicatii si automatizari.

Firma Voxtron a participat la Call Center Innovations Tour 2010 in data de 09.06.2010 in Viena unde au fost prezentate noutati in optimizarea proceselor in Contact Center ( quality monitoring, planificare personal si management opmtimizat Multi-Channel-Response). Detalii se pot gasi pe site-ul www.voxtron.com

Este anuntat evenimentul Swiss Contact Day in data de 15. September 2010 unde va fi inmanat premiul mult dorit „Golden Headset Award“ catre cel mai inovativ, orientat catre client si social responsabil proiect din acest domeniu. In acest sens firma BEIA Consult impreuna cu Voxtron propune audit-uri de sistem gratuit pentru clientii existenti si clientii noi de call-center in cadrul caruia se ofera consultanta gratuita pentru imbunatatire si optimizare din punct de vedere tehnic dar si privitor la call-flow si planficarea personalului.

Sunt anuntate de asemenea noutatile de la firma partenera InVision pentru workforce management:

- Selectarea de catre liderul olandez de outsourcing contact center Unamic/HCN a solutiei InVision pentru planificarea personalului eficienta multi-site. Firma Unamic/HCN este cel mai mare outsourcer din Olanda si a ales solutia InVision pentru a eficientiza prelucrarea apelurilor de front-office inbound si outbound precum si activitatile de back-office

- Webinar gratuit prezentat de InVision: “Social Networking si Contact Centre” in cadrul caruia sunt invitati manageri de contact center, directori operationali de call-center, manageri de planificare si organizare personal pentru a exemplifica modul de a integra retele de socializare tip Twitter, Facebook, Linkedin in strategia de contact center. Detalii se pot gasi pe site-ul: www.invision.de

- Una din firmele lidere pentru servicii financiare din Canada a selectat solutia InVision de WFM (WorkForce Management) pentru a economisi din costurile de operare ale contact center-ului sau. Aceasta solutie va duce la o urmarire si respectare mai buna a nivelului de servicii planificat si o flexibilitate in gestionarea costurilor pentru resursele umane.

De la Siemens si Enterasys sunt anuntate noutatile prezentate la Interop 2010 referitoare la solutia de telefonie fara fir DECT over IP, solutii Wireless LAN superioare Cisco ClenaAir si solutii de datacenter care depasesc Cisco Brocade.

Detalii cu poze si video despre solutiile demonstrate la Interop 2010 se pot gasi aici: http://cts.vresp.com/c/?Enterasys/eacfebe091/82ba4359b0/9a25654847

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile, Voxtron, Dasan, Invision, Enterasys, iXware, Beyertone, Topex, Lancom isi desfasoara activitatea in domeniile: cercetare, proiectare, productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.

George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager
BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider

Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro / www.dect.ro / www.centrala-telefonica.ro

office@beia.ro