Beia Consult International lanseaza noua versiune de software pentru centrale telefonice Siemens HiPath 3000 V8, cu facilitati avansate de callcenter integrate

BUCURESTI - 31 august 2009

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor – promoveaza noua versiune de software pentru centrale telefonice din gama Siemens HiPath 3000 (modelele Siemens HiPath 3300, 3350, 3500, 3550 si 3800) cu functii avansate de callcenter integrate

Noua versiune pentru centrale telefonice Siemens HiPath 3000 V8 este bazata pe solutia de comunicatii unificate OpenScape Office. Aplicatia este bazata pe HiPath Open Office Unified Communications si suporta urmatoarele functii:
• Mesagerie unificata (Voicemail, Fax, E-Mail).
• Status prezenta
• Control apeluri / CTI.
• Mesagerie instant .
• Dispecerat central Attendant Position.
• Contact Center (disponibil pentru HiPath 3800) cu inregistrarea convorbirilor

Componentele individual integrate sunt scalabile printr-un sistem de licentiere flexibil si pot fi adaptate in functie de necesitatile clientului.

OpenScape Office suporta urmatoarele aplicatii:
• myPortal
• myPortal pentru Outlook
• myAttendant
• myAgent

Serviciile de Voicemail si Fax ofera abonatilor o interfata facila prin intermediul myPortal si Plugin Outlook pentru receptionarea si managementul mesajelor tip voicemail si fax. In plus abonatii pot trimite faxuri prin intermediul HiPath OpenOffice Fax Printer.
Serviciul de Voicemail si Fax poate fi utilizat de abonati cu telefoane de sistem (HFA) OpenStage, optiPoint 410 si optiPoint 420. Serviciul de fax este integrat in HiPath OpenOffice ME si poate fi configurat de administrator pentru utilizatorii cu licente ComfortPlus.
Pe langa serviciul de fax integrat se pot conecta si aparate de fax externe pe linii analogice a/b sau ISDN.

Functia de convergenta fix mobil (FMC - Fixed Mobile Convenience) a fost dezvoltata cu urmatoarele facilitati:
• Integrarea telefoanelor mobile Dual Mode WLAN / GSM.
• Cresterea numarului de abonati Mobility Entry la 100 de utilizatori.
• Extinderea functionala a placii Xpressions Compact pe baza solutiei de mobilitate.
• Call back automat.


A fost de asemenea dezvoltata noua interfata Gadget deschisa pentru aplicatii HTTP(S) ce permite aplicatiilor controlul asupra centralei telefonice Siemens HiPath 3000 prin simple comenzi HTTP(S).

Au avut loc imbunatatiri ale functiilor:
• Call forward si 'Message Wait' pentru abonatii SIP.
• Imbunatatirea functiei de reapelare a ultimului numar format pentru a permite memorarea ultimelor 10 numere formate.
• Semnalizare optica a noilor apeluri din lista de apeluri pierdute pentru terminalele Gigaset.
• Administrarea numelor pentru grupuri MULAP cu programul de adiministrare Manager C.
• Semnalizarea apelurilor de intrare la optiClient Attendant cu ID node HiPath in retele de centrale telefonice Siemens HiPath
• Configurarea modului 'block dialing' pe anumite rute

Pentru partea de service se remarca urmatoarele imbunatatiri pentru mentenanta:
• Integrarea simplificata a uneltelor de trace IP, de exemplu 'Wireshark'.
• Imbunatatiri Trace .
• Fereastra Manager E/C optimizata pentru rezolutii 1024x768.
• Suport pentru nume LDAP de pana la 44 caractere.
• Afisarea versiunii software pentru telefoane OpenStage in softul de administrare Manager E.

Avantajele unei solutii de comunicatii unificate prin contact-center Voxtron:
• Toate comunicatiile intr-o singura interfata
• Unificare Front- si Back-Office – un singur Rollout pentru intreaga organizatie
• Informatii status prezenta si transmiterea tuturor datelor la transferul unei convorbiri
• CTI - “Vezi cine te suna” – “Click-to-Dial” si “PopUp informatii apelant”
• Statistici, jurnale, liste de apeluri pierdute si call-back
• Unified Communication: Voice-Mail, transmisie si receptie Fax, optional Chat, etc.
• Integrare cu ERP, CRM, baze de date
• Prelucurare rapida si fara hartie (ecologica) a faxurilor
• Statistici si inregistrarea intregii comunicatii

Promotie speciala : pentru pachete de licente de 10, 25 sau 50 utilizatori se acorda discounturi de 10, 25 sau pana la 30%.

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile, Voxtron, Dasan, Invision isi desfasoara activitatea in domeniile: cercetare, proiectare, productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.

George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager
BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider
Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro / www.dect.ro / www.centrala-telefonica.ro

office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-lanseaza-noua-versiune-de-software-pentru-centrale-telefonice-siemens-hipath-3000-v8-cu-facilitati-avansate-de-callcenter-integrate