Beia Consult International participa la V-a editie a Call Center and Customer Care Conference Expo 2009

BUCURESTI - 19 martie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner – participa pentru al patrulea an consecutiv la evenimentul dedicat domeniului de Contact Center din Romania, Call Center and Customer Care Conference & Expo – Institutul National de Statistica, 24 – 26 Martie 2009.

Va invitam sa ne vizitati la stand-ul Stand-ul I5, Institutul National de Statistica, in perioada 24 – 26 Martie 2009 si sa participati la prezentarea firmei BEIA: „Multimedia contact centers”.

Call Center& Customer Care Conference and Expo, evenimentul de referinta din industria de contact center romaneasca, se va desfasura pe durata celor 3 zile cuprinzand o expozitie la care vor expune principalii furnizori de solutii si conferinta cu specialisti din domeniu care vor impartasi din experienta lor si vor analiza efectul crizei economice asupra managementului interactiunilor cu clientii.

Cele trei teme principale ale conferintei sunt: tehnologia (24 martie), managementul operational si al resurselor umane (25 martie) si strategie (26 martie).
Evenimentul ia pulsul pietei oferind participantilor posibilitatea de a observa cum se adapteaza call centerele din Europa si Romania la schimbarile recente de pe piata mondiala. Vor fi dezbatute, pe langa prezentarile dedicate celor 3 teme majore specifice, studii de caz despre avantajele unui call center pentru institutii medicale, modalitatea de functionare a unui call center dedicat unei firme de turism, etc.

Beia Consult International este o companie ce activeaza pe piata de comunicatii de peste 17 ani, distribuitor pentru producatori renumiti Dialogic, Siemens, Alcatel, Voxtron, Dasan, FMT. Ne dezvoltam an de an pentru a veni in intampinarea clientilor nostrii cu solutii integrate din domeniul comunicatiilor:
- Centrale telefonice pentru companii de mici pana la mari dimensiuni, cu tehnologie VoIP, DECT, ISDN – instalare, service si mentenanta
- Retele voce-date de categorie 5e, 6 si 7 cu certificarea acestora
- Aplicatii software Contact Center, fax-server, IVR, billing, voice-mail, inregistrare convorbiri, mesagerie unificata
- Sisteme de securitate, solutii antiefractie, CCTV si control acces


In cadrul prezentarii realizate de catre firma Beia Consult International vor fi abordate urmatoarele teme:
•Contact Center Efficiency Boost : Dialogic® Diva® Media Boards va pot ajuta sa aveti clienti multumiti sis a utilizati efficient agentii
•Comunicatii directe si unificate : integrare CRM, ERP si Groupware
•Campanii de Fax: trimiterea de fax-uri direct din interfata agent si catre liste de numere din agenda (interfata MAPI)
•Virtual Port Connector : utilizarea extensiilor virtuale ale centralei telefonice in loc sau impreuna cu porturi de mesaje IVR
•Apelare din Outlook si posibilitatea de extindere la orice aplicatie 3rd party
•Log on inactive pentru team leader si administrator: possibilitatea de a superviza in mod secret agentii
•Inregistrare: possibilitatea de a asculta in mod secret o conversatie intre agent si client
•Campaign Dial Out Factor: permite lansarea mai multor apeluri pentru fiecare agent liber, stiind ca un procent din apelurile initiate va esua statistic
•Innovatie pentru casti: Dasan Electron Freemate
•Optimizati cea mai importanta resursa – echipa Dvs : Invision Workforce Management
•ChatCenter: client Instant Messaging Web pentru text & video online
De asemenea va fi prezentat impreuna cu firma partenera Totalsoft, lider in dezvoltarea şi furnizarea de soluţii software de business pentru piaţa privată, un studiu de caz al implementarii unei solutii complete de contact center integrat cu CRM.

Printre surprizele acestei editii se numara si mult asteptata decernare de premii pentru cei mai buni specialisti din industria romaneasca de call center.

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile, Keymile, Voxtron, Dasan, Invision isi desfasoara activitatea in domeniile: productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.


George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager

BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider
Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro / www.dect.ro

office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-participa-la-v-a-editie-a-call-center-and-customer-care-conference-expo-2009