Pepsi, Albalact si Banc Post - primii clienti ai serviciului de Audit POS oferit de BIP GRUP ROMANIA

BUCURESTI - 3 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Odata cu lansarea noului serviciu de Audit Puncte de Vanzare (POS), compania BIP GRUP ROMANIA si-a marit portofoliul de clienti cu inca 3 nume sonore: Pepsi, Albalact, EFG Retail Services – divizia carduri, membra Banc Post, precum si unul dintre cei mai mari retaileri internationali activi pe piata din Romania, pentru care BIP GRUP a conceput un program complex de Mystery Shopper.

Pepsi, Albalact si Banc Post - primii clienti ai serviciului de Audit POS oferit de BIP GRUP ROMANIA

Serviciul de Audit POS a fost lansat oficial la jumatatea lunii februarie, 2008, iar in mai putin de o saptamana, trei dintre cele mai importante brand-uri din Romania au decis sa il incerce, convinse fiind de experienta echipei BIP Grup in domenii conexe vanzarilor, printre care amintim merchandising, promovare, suport vanzari sau distributie POSM.
Cele trei noi contracte vin ca o confirmare a increderii de care compania prestatoare se bucura in peisajul trade-marketingului autohton, intarind convingerea echipei BIP Grup ca serviciile pe care le ofera raspund punctual cerintelor pietei.
Printre indatoririle pe care BIP Grup si le asuma in implementarea acestor proiecte, amintim:
oanaliza respectarii termenelor si a conditiilor de expunere/prezentare a produselor sau a serviciilor
oanaliza respectarii termenelor si a conditiilor de instalare/dezactivare a materialelor promotionale (POSM)
omonitorizarea sau inventarierea resurselor logistice alocate (semne luminoase, racitoare, header raft, echipamente etc.)
oanaliza locatiilor, prin prisma traficului la nivelul fiecarei categorii – trafic flow
oanaliza mecanicilor aferente campaniilor de promovare
omonitorizarea si analiza campaniilor de trade ale principalilor competitori
oanaliza nivelului de pregatire al echipelor de prestatori delegati pentru implementarea programelor de trade sau suport sales.
Desi caracteristicile celor 3 proiecte de audit nu au fost dezvoltate pana la ultimul detaliu, cert este faptul ca BIP Grup a reusit sa lanseze cu succes un seviciu absolut nou pe piata din Romania, urmand sa investeasca puternic in aceasta directie.
Surse oficiale afirma ca, pentru a implementa cu succes cele 4 noi proiecte, BIP Grup a facut suplimentari de aproximativ 150 de posturi de merchandiser-i, la nivel national.
Eugen Saulea, Directorul General al companiei, declara:
‚Am hotarat sa abordam noi perspective pe piata de field marketing ca urmare a experientei acumulate de-a lungul celor 10 ani de activitate, precum si a afilierii noastre recente la International Marketing and Sales Group. Pe langa faptul ca aria de activitate s-a extins la nivel european, experienta colegilor nostri din IMSG ne-a oferit un punct de plecare in lansarea serviciului de Audit POS. In acest moment, suntem singurii pe piata care ofera acest tip de serviciu.’

Printre actualii clienti ai BIP Grup Romania, amintim:
Coca Cola, Red Bull, Elite, Tchibo, L’Oreal, Phillip Morris, Colgate, Intersnack, InBev, Kraft etc. iar, mai nou, Pepsi, Albalact si Banc Post.

BIP Grup Romania a fost infiintata in 2004.
La momentul actual, BIP Grup activeaza in peste 50 de orase mari din Romania, coordonand peste 900 angajati prin intermediul a 7 filiale autonome.
Pentru anul in curs, compania estimeaza o cifra de afaceri de 2, 7 milioane euro.

Despre BIP GRUP ROMANIA

BIP GRUP ROMANIA
www.bipgrup.ro
Dana Barbuta
PR Manager
BiP Grup Romania
d.barbuta@bipgrup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/bip-grup-romania/pepsi-albalact-si-banc-post-primii-clienti-ai-serviciului-de-audit-pos-oferit-de-bip-grup-romania