6 zile până la lansarea Topului Social Brands 2018, cele mai eficiente branduri din social media

BUCURESTI - 30 mai 2018

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Tehnologie, Internet

Live site

Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri în social media aflat la a X-a ediţie, se va lansa in data de 5 iunie în cadrul conferinței cu același nume. Conferința reuneşte speakeri din top influenceri şi specialişti în comunicare care ne vor povesti despre deciziile dificile și curajoase pe care brand-urile le iau în strategia lor social media.
Anul acesta organizatorii conferinței au lansat o provocare în blogosferă și au pus față în față veteranii cu noua generație de influenceri. Astfel, Chinezu, Victor Kapra și Radu Băzăvan o să stea față în față cu Selly, Tequila și Cuza. Ce tabără o să iasă câștigătoare aflăm pe 5 iunie la Mezanin, Palatul Universul.

Top Social Brands 2018

Top Social Brands 2018

 Social media ne guverneaza viața în fiecare moment al zilei, iar brand-urile investesc resurse multiple pentru a face parte din aceste clipe ale noastre petrecute online. Conferința din 5 iunie își propune să fie atât o sursă de inspirație pentru profesioniștii din domeniu cât și o încununare a strategiilor social media executate de branduri în ultimul an. 

Marta Ușurelu, Managing Partner Biz Agency

Studiul Top Social Brands prezintă brandurile cu prezenţă în social media, care au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare. Topul este rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2017 – 30 aprilie 2018.

Anul trecut primele 3 locuri din Top erau ocupate de Samsung, Coca-Cola si Avon.

Top Social Brands 2018 rezultă în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri în două clasamente preliminare: topul ZeList (apariții și viewership*) – (35%) și topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România (65%). În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media.

 

***

Despre Biz Agency

Business-ul Biz Agency înglobează revista BizBiz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Biz Events

Divizia organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate  sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

De 16 ani, echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.

Revista Biz

Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Biz Market View

Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Storymakers

Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

 

Contact

Lelia Petrescu

Lelia.petrescu@revistabiz.ro

0723443150

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/biz-age/6-zile-pana-la-lansarea-topului-social-brands-2018-cele-mai-eficiente-branduri-din-social-media