Cele mai puternice branduri româneşti în 2019

BUCURESTI - 30 septembrie 2019

Comunicat tip General in Afaceri, Industrie, Stiinta / Cercetare, HoReCa, Retail

Live site

Gerovital este campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019. Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec în clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile imediat următoare regăsim Dorna, Arctic, Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG, și Elmiplant.

Top 10 cele mai puternice branduri romanesti

Top 10 cele mai puternice branduri romanesti

Aflat la a zecea ediţie, studiul denotă coerență, cu un top 10 stabil, în care românii văd în continuare mărcile românești ca fiind autentice, de calitate și pe care te poți baza. În același timp, pentru prima dată în cei zece ani de analiză, consumatorii au menționat ca minusuri promovarea minimală și lipsă de dezvoltare optimă a conceptelor și serviciilor brandurilor românești.

 

“Ne bucurăm să vedem apetența crescândă a românilor pentru branduri românești și suntem mândri că, prin proiectul BrandRo, contribuim an de an la promovarea performanței în brandingul autohton,” a declarat Marta Ușurelu, publisherul revistei Biz.

 

Studiul integral cu topul celor mai puternice branduri romanesti se regăsește în suplimentul editorial "100 cele mai puternice branduri românești", realizat de revista Biz.

Costul de achiziție este 50 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 75 lei (TVA inclus) varianta fizică. Proiectul se poate comanda aici https://brandro.ro/

 

 

Metodologie

Topul celor mai puternice 100 de branduri românești măsoară "puterea" mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali.

Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani.

Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

 

*****

 

 

 

Despre Biz Agency

Businessul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

 

Despre Unlock Market Research

Unlock este o companie de consumer know-how și cercetare de piață cu capital 100% românesc, înființată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand și marketing cultural, centrate pe descoperirea de insighturi despre oameni, categorii și branduri care să contribuie la creșterea clienților pentru care lucrează. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoașterea acesteia dincolo de România, Unlock coordonând în prezent cercetări internaționale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic în numeroase cazuri de Effie, cei mai mulți dintre clienții săi fiind de altfel și premiați. La sfârșitul anului 2014 Unlock a trecut printr‑un proces de repoziționare și schimbare de logo, transformându-se în agenție de consumer know-how integrat (cercetare de piață, data mining, poziționare de brand, insight generation, consumer trends & innovation).