Cine sunt cei mai importanți directori de marketing din România

BUCURESTI - 24 mai 2019

Comunicat tip General in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate, HoReCa, Internet

Live site

• 75% dintrei cei care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei
• 50% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București
• 75% au urmat cursuri și traininguri de specializare

Anuarul directorilor de marketing 2019

Anuarul directorilor de marketing 2019

 Fie că ne plac ori nu, reclamele ne influențează deciziile de cumpărare și atașamentul față de branduri. Intrăm zi de zi în contact cu rezultatele muncii lor, dar nu avem mereu ocazia să-i cunoaștem pe cei din spatele brandurilor. Așa că ne-am propus ca, an de an, să realizăm o radiografie a industriei prin intermediul profesionișilor din domeniu, strategii care creionează direcțiile de promovare și administrează bugetele celor mai puternice branduri prezente pe piața românească 

LOREDANA SĂNDULESCU, director editorial Biz

București, 24 mai – Cei mai importanți directori de marketing sunt reuniți în Anuarul Directorilor de Marketing din România, o inițiativă Biz Agency, unică în piață.

Ajuns la a  a V-a ediție, anuarul este o radiografie a industriei, așa cum arată ea în 2019. Cartea realizată de echipa Biz reunește peste 150 de directori de marketing și evidențiază printre rânduri și portretul marketerului român.

Portretul profesionistului în marketing:

•           Este o profesie predominant feminină, aproximativ 75% dintre persoanele care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei

•           Aprox. 50% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București

•           Aprox. 50% au absolvit studii postuniversitare și peste 75% au urmat cursuri și traininguri de specializare ținute fie în cadrul companiilor pentru care lucrează, fie în organizații acreditate în domeniu.

•           Vârsta medie: 39 de ani.

•           Media experienței în domeniu de aproximativ 14 ani

 

„Fie că ne plac ori nu, reclamele ne influențează deciziile de cumpărare și atașamentul față de branduri. Intrăm zi de zi în contact cu rezultatele muncii lor, dar nu avem mereu ocazia să-i cunoaștem pe cei din spatele brandurilor. Așa că ne-am propus ca, an de an, să realizăm o radiografie a industriei prin intermediul profesionișilor din domeniu, strategii care creionează direcțiile de promovare și administrează bugetele celor mai puternice branduri prezente pe piața românească”, spune Loredana Săndulescu,  director editorial Biz.

 

Cei interesați pot achiziționa anuarul online, accesând următorul link: https://bestmarketingconference.ro/comanda

Costul achiziției este de 50 RON (TVA inclus) pentru formatul digital și 85 RON pentru varianta print (TVA inclus).

 

***

Despre Biz Agency

Business-ul Biz Agency înglobează revista BizBiz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Revista Biz

Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanți CEO sau directori de marketing din Romania își schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează.

Biz Events

Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

Biz Market View

Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Storymakers

Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

 

Contact

Lelia Petrescu

Lelia.petrescu@revistabiz.ro

0723443150

 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/biz-age/cine-sunt-cei-mai-importanti-directori-de-marketing-din-romania1