Samsung, Google și Apple sunt cele mai inovatoare branduri pentru români în 2020
BUCURESTI - 29 aprilie 2020
Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Stiinta / Cercetare, Tehnologie
Samsung, Google și Apple au fost desemnate de către români cele mai inovatoare branduri de tehnologie în 2020. Studiul a fost realizat pentru revista Biz de Unlock Market Research, în luna martie 2020. Top 10 este completat de Microsoft, Huawei, HP, Philips, Sony, Lenovo și LG.
Biz Tech
Gabriel Bârligă, Redactor Șef, revista Biz
Tehnologia este integrată în toate aspectele vieții noastre, iar gadgeturile au devenit omniprezente. Inovația este un diferențiator cheie în acest domeniu, iar obiectivul studiului realizat pentru Biz a fost măsurarea percepției consumatorilor pentru mărcile de tehnologie cu care interacționează în viața de zi cu zi din punct de vedere al gradului de inovație pe care îl atribuie acestora.
Top Tech 30 – Cele mai inovatoare branduri tech în România a apărut în suplimentul Biz Tech, pe care echipa revistei Biz l-a lansat astăzi.
Biz Tech este ghidul care te ajută să afli sunt cele mai potrivite produse high‑tech pentru angajați, antreprenori sau companii. Ce gadget, ce platformă sau serviciu îți poate oferi sprijinul esențial pentru a-ți continua activitatea cu bine în criza prin care trecem cu toții.
Din cuprins
- Topul gadgeturilor momentului
- Aplicații la un touch distanță
- Soluții high-tech pentru biroul de acasă
- Videoconferință, dar cu ce software?
- Tehnologia, în sprijinul continuității afacerilor
- Top 30 Tech: Cele mai inovatoare branduri tech în România
- Smart Beauty
- Home tech: Confortul inteligent
- Mobilitatea urbană în era electrică
- Tehnologiile care conduc Industria 4.0
De la cele mai inovatoare branduri la cele mai bune smartphone‑uri, laptopturi, soluții de videoconferințe sau servicii de comunicații care îți pot fi de folos acum, Biz Tech te așteaptă să-l comanzi și să-l citești.
Costul de achiziție este 90 lei (transport inclus) pentru varianta fizică și 75 lei pentru varianta electronică. Proiectul se poate comanda la: lelia.petrescu@revistabiz.ro
Metodologia topului:
Studiul este bazat pe o cercetare cantitativă, realizată prin 460 de interviuri online, care a cuprins bărbați și femei cu vârste între 16 și 45 de ani din mediul urban (mare și mediu).
Gradul de inovare a fost determinat folosind metoda MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling). Respondenții au realizat alegeri multiple între mărci (cea mai inovatoare marcă și cea mai puțin inovatoare), în urma cărora a fost calculat un indice de inovație.
Ierarhia mărcilor este realizată pe baza unui index cumulat, calculat folosind scorul de inovație (MaxDiff) precum și gradul de interacțiune cu marca.
De asemenea, performanța unei mărci ține în mod indirect și de notorietatea acesteia în rândul consumatorului – dacă acestuia nu îi este familiară o anumită marcă, el nu o va putea evalua.
*****
Despre Biz Agency
Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru companii, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Portalul online revistabiz.ro: Este un produs creat din dorinţa de a informa corect cititorii din zona de business. Credem în jurnalismul de calitate, de aceea pe site regăsești analize, topuri, articole și știri prezentate întotdeauna în context și informații despre evenimentele de top din zona de business. Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă. Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency. Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau Biz Tech.