Valori de România. Oamenii şi brandurile care pun România pe harta lumii

BUCURESTI - 13 aprilie 2016

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, Afaceri, Media / Publicitate, Sport, Tehnologie

Live site

Echipa revistei Biz organizează miercuri Gala Valori de România, cel mai prestigios eveniment al anului, o gala de excelenţă care recunoaşte şi premiază personalităţile şi brandurile reprezentative pentru România în 2016. Gala are loc pe 20 aprilie la Athénée Palace Hilton, începând cu ora 19:00.

Valori de România. Oamenii şi brandurile care pun România pe harta lumii

România are şi a avut mereu valori, oameni şi branduri, care au reuşit să se impună la nivel internaţional. Fie că sunt artişti din artă şi cultură, top manageri din companii multinaţionale sau antreprenori, creativi sau sportivi, ori designeri, arhitecţi şi inventatori, românii care au reuşit să se impună în anul 2015 în lume, vor fi prezenţi la Gala Valori de România!

În semn de apreciere faţă de oamenii şi companiile de succes prezente pe pieţele internaţionale, ce construiesc şi impun valoare anual în lume cu semnătură: România, Biz face cunoscută viziunea lor, prin recunoaşterea excelenţei într-un cadru exclusivist, la Gala Valori de România.

“De 16 ani analizăm mediul de afaceri românesc şi promovăm valoarea. Mai mult ca oricând este nevoie de un eveniment care să-i  prezinte pe oamenii care reuşesc performanţa la nivel internaţional şi să-i impună în memoria opinei publice”, explică Marta Uşurelu, redactor şef şi acţionar majoritar revista Biz.

În realizarea listei de nominalizaţi au fost consultaţi lideri de opinie, profesionişti din marketing, comunicare, manageri şi CEO din diverse domenii de business. Echipele Biz şi Unlock Market Research au dezvoltat în ultimele trei luni o cercetare calitativă pentru a evidenţia valorile româneşti, brandurile şi oamenii de valoare.

“Valoarea e o combinaţie magică de calitate umană, discreţie şi fapte, care schimbă viaţa& în bine, cator mai mulţi oameni. Cum să faci asta? Gândind pe termen lung, respectând nişte principii, fiind răbdător. Revoluţiile nu apar peste noapte!”, spune Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

Categoriile distincţiilor Galei Valori de România sunt: “Cultură & Artă", “Antreprenoriat”, “Management de top”, “Branduri româneşti”, “Inovaţie”, “Cauze sociale”, “Creativitate (Publicitate & Comunicare)” şi “Sport”.

Personalităţile şi brandurile care vor fi premiate în cadrul Galei Valori de România vor putea fi regăsite pe site-ul evenimentului, din data de 21 aprilie 2016: http://www.revistabiz.ro/valorideromania2016/! 

Despre Unlock Market Research

Unlock este o companie de consumer know-how şi cercetare de piaţă cu capital 100% românesc, înfiinţată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand şi marketing cultural, centrate pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii şi branduri care să contribuie la creşterea clienţilor pentru care lucrează. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoaşterea acesteia dincolo de România, Unlock coordonând în prezent cercetări internaţionale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic în numeroase cazuri de Effie, cei mai mulţi dintre clienţii săi fiind de altfel şi premiaţi.

La sfârşitul anului 2014 Unlock a trecut printr-un proces de repoziţionare şi schimbare de logo, transformându-se în agenţie de consumer know-how integrat (cercetare de piaţă, data mining, poziţionare de brand, insight generation, consumer trends & innovation). Unlock se adaptează astfel la noile reguli de marketing care vizează raportarea la om în totalitatea sa, şi nu doar din rolul de consumator al unei categorii. Noul scop al agenţiei este acela de a-ţi ajuta clienţii să-şi crească cota de piaţă fiind relevanţi pentru consumatorii de azi, tehnologizaţi, super informaţi şi mult mai încrezători în forţele proprii. Unlock ajută brandurile să crească şi să schimbe lumea în bine, pentru oameni.

www.unlock-research.com