Ziua Viziunii la Zilele Biz

BUCURESTI - 12 noiembrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Tehnologie, Internet

Zilele Biz continua marti, 13 noiembrie, cu Ziua Viziunii, zi care aduce in prim plan studii de caz atat din corporatii cu strategii inovatoare, cat si din randul start-up-urilor ingenioase, care compenseaza lipsa resurselor financiare cu idei creative.

Prima sesiune reuneste specialisti in domeniul IT&C, oameni care decid astazi felul in care vom folosi tehnologia maine, dar si un studiu realizat in exclusivitate pentru Zilele Biz de catre ISRA Center, despre noile surse de inovatie din ziua de azi.

ISRA Center propune o incursiune in universul inovatiei si creativitatii care porneste de la celalalt capat la firului.  Pentru ca doar a asculta consumatorul, a sti ce isi doreste si ce nevoi are a devenit pur si simplu insuficient intr-o lume in permanenta schimbare si cautare de diferentiere, ISRA Center adreseaza invitatia de a capitaliza prin intermediul research-ului noi surse de inovatie prezente chiar in mediul lor natural si care asteapta semnalul verde: consumatorii.

Consumatorii fideli sunt cei care care cunosc cel mai bine marca pe care o folosesc si o adora, pot fi in acelasi timp cei mai mari fani dar si cei mai aprigi critici, iar utilizarea frecventa ii face sa cunoasca chiar si cele mai ascunse puncte nevralgice ale acesteia.  Prin urmare, studiul ISRA Center arata cine si cum sunt acesti consumatori si care sunt pasii implicarii lor in procesul de co-creatie. Mai mult, studiul indica in ce masura acesti consumatori se gasesc printre noi, unde pot fi intalniti si cum anume pot fi targetati”  declara Alice Mihai, Business Development Director, ISRA Center.

Sesiunea “Gandeste outside the box ca strategie pe termen lung” are ca invitati reprezentantii unor businessuri devenite repere in industriile in care activeaza.  Cea de-a treia sesiune a zilei prezinta studii de caz cu cateva dintre cele mai inovatoare start-up-uri din Romania. Inovatia este in general considerata apanajul companiilor mari, cu o forta financiara semnificativa, de multe ori insa afacerile mici sunt cele care rastoarna prejudecatile mari.

Printre speakerii invitati la Ziua de Inovatie se numara:  Alice Mihai, Business Development Director, ISRA Center; Mihaela Stanoiu, Marketing Manager, Samsung Romania;  Mihnea Nicolescu, Director de proiecte, okazii.ro; Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe; Sebastian Vaduva, Co-Founder & C.E.O, Appscend; Ionut Gaota, Windows Business Group Lead, Microsoft Romania; Vera Carmazan, Office Business Group Lead, Microsoft Romania; George Cretu, CEO, Enterprise Concept; Liviu Nistoran, CEO, Evolio, Frank Mayr, Chief Innovation Officer, Affichage Romania; Ioana Suciu, Marketig Manager, Heidi Chocolate; Adrian Nicolaescu, Executive Director Marketing, PR & BD, Caroli Foods Romania; Alexandru Manda, Marketing Manager si co-fondator Atelierele Pegas; Roxana Murgu, Co Founder, Band of Creators; Claudia Filip, Pomello; Adrian Pop, Fundraising & Communications Manager, PRISPA; Marian Alecsiu, General Manager, F64 Studio; Vlad Craioveanu, Co-Fondator HUB Bucharest; Alina Andries, Managing Partner, MATIUS; Andrei Barbu, Cosul cu legume

Zilele Biz este cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, la care participa sute de manageri si antreprenori pe parcursul a cinci zile. Zilele Biz reprezinta un eveniment unic de invatare si networking, care explica trendurile in cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovatie, Management, CSR si Media&Marketing.

Anul acesta evenimentul, ajuns la cea de-a unsprezecea editie, are loc intre 12-16 noiembrie, la Hotel Howard Johnson Bucuresti.

Zilele Biz este un eveniment organizat de revista Biz.

www.zilelebiz.ro