Business Review organizeaza a IX-a editie a forumului Tax, Law & Lobby

BUCURESTI - 20 ianuarie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Finante / Contabilitate

Business Review organizeaza pe 10 februarie, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel, cea de-a noua editie a evenimentului Tax, Law & Lobby- cel mai important eveniment dedicat modificarilor din domeniul legislativ, fiscal si de derulare a afacerilor

In cadrul celor 6 sesiuni de conferinte si workshopuri si-au confirmat prezenta reputati specialisti din domeniul legislativ, fiscal, public affairs si lobby, precum: Peter de RUITER, Partener, Liderul Departamentului de Consultanta Fiscala si Juridica al PricewaterhouseCoopers Romania; Andreea PAUL-VASS, Consilier personal al Primului Ministru; Dan SCHWARTZ, Managing Partner, Scot & Company; Arpad Csaba LADANYI, Comisar General, Garda Financiara; Alexandru RUSU, Partner, bpv Grigorescu;  Blair LaBarge, Economic Counsellor, United States Embassy, Iulian SORESCU, Associated partner, Head of Financial Department, Noerr Finance & Tax Romania; Adrian LUCA, Transfer Pricing Specialist, Transfer Pricing Services,  Marius STANCESCU, Founder President, Riff Holding International si multi altii.

Prima sesiune a evenimentului se va concentra pe lectiile fiscale din 2010, perspectivele si provocarile pentru 2011. Andreea PAUL-VASS si Arpad Csaba LADANYI vor prezenta masurile economice luate de Guvern in anul precedent, precum si obiectivele de politica fiscala si control pentru 2011, identificand principalele provocari cu care se va confrunta statul in acest an. Peter De RUITER si Dan SCHWARTZ vor oferi puncte de vedere ale mediului de afaceri in ceea ce priveste masurile economice luate in 2010 si evolutia taxelor si a politicii fiscale in anul curent. Tabloul va fi completat de perspectiva reprezentantilor investitorilor straini in Romania, fiind deja confirmata prezenta domnului Blair LaBarge, Consilier economic pentru Ambasada Statelor Unite ale Americii in Romania.

Sesiunea a doua este dedicata temelor de lobby si public affairs. Deputati in Parlamentul European sunt invitati sa prezinte cadrul de reglementare pentru desfasurarea activitatilor de lobby la nivelul institutiilor Uniunii Europene iar specialistii in public affairs si reprezentanti ai asociatiilor din Romania vor dezbate asupra variantelor pe care companiile le au la dispozitie pentru a intregra activitatile de lobby si public affairs in strategiile lor de business.

In cadrul celei de-a treia sesiuni vor fi analizate cele mai recente modificari legislative:  Schimbarile Codului Muncii si implicatiile acestora asupra angajatorilor;  Taxarea muncii si schimbarile in acest domeniu in anul precedent; Implicatiile TVA in cazul tranzactiilor intracomunitare succesive; Inspectiile fiscale privind preturile de transfer – Experienta din 2010; Schimbari in taxarea non-rezidentilor; Integrarea provizioanelor ca si contributii sociale in Codul Fiscal; Precedentele create in aplicarea politicilor fiscale comunitare la Curtea Europeana de Justitie.

Sesiunile de conferinte vor fi continuate de workshopuri in care vor fi aprofundate temele: Preturile de transfer, Adoptarea standardelor IFRS (International Financial Reporting Standards) si Legea parteneriatului public-privat.

Detalii despre eveniment si programul complet sunt disponibile pe www.business-review.ro/events

Despre Bloc - Notes Media S.R.L/ Business Review

Pentru mai multe detalii despre program, participare si acreditari, contactati Adina Milea, Marketing Manager Business Review, adina.milea@business-review.ro